Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja jeg var jo så glad for at jeg endelig fikk brevet jeg har ventet på i evigheter. Min mann fikk her beskjed om å ta noen blodprøver før vi kan sette igang. Jeg er jo så utålmodig å skulle helst sett at han gjorde dagen etter.. Men neeeiida.. vi har det ikke travelt, også blir han lettere irritert når jeg maser.. Jeg har jo såå lyst til å komme igang!

Måtte bare få det ut.. : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9602664-treige-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Skjønner det godt jeg, var og ganske utålmodig etter å sette igang.

Tror nok dette er ganske likt over hele fjøla. Vi er forskjellige, mer enn vi tror :-) Mannen har en tendens til å tro at alt ordner seg av seg selv. Kanskje også egoet hans fikk en liten knekk, da det er han osm må ta blodprøve..............det er alle slags følelser i sving når vi er kommet hit inn vet du.

Vi kvinner er, tror jeg, generelt utålmodige av natur. Spesielt når det gjelder dette her. Vi har liksom ventet lenge nok :-) og vil helst ikke vente mer enn vi må. Det vi har foran oss vi som skal til med IVF/ ICSI er jo bare enda mer venting. Og jeg er så lei av å vente. Tror ikke mannen min kjenner denne ventingen på kroppen på samme måte som jeg gjør, tror faktisk ikke han har kjent disse tre forsøkene på kroppen på samme måte som jeg gjør. Sommerfugler i magen, urolige netter, fordi jeg lurer på hva var det stikket i magen der er, og så videre.

Ha litt tålmodighet med mannen din du, de må finne ut av det selv. Som regel får i kvinner det som vi vil likevel, før eller siden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9602664-treige-mann/#findComment-9606949
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...