Gå til innhold

KJempe koselig treff......

Anbefalte innlegg

Jeg må si at det var veldig koselig å treffe folk fra nærområdet. Kjempe koselig treff på Peppes. Dette må vi gjøre igjen snart, hehe se åssen utviklingen er hehe:) Også var det jo kjempe koselig at de med barn var også med hehe:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9602558-kjempe-koselig-treff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen :)

Det var så koselig å treffe dere alle sist lørdagen, dette må vi gjøre igjen... håper bare at neste treff ikke betyr masse gåing og trapper... skal ikke syte og klage for mye - det gjorde jeg nettopp på 2 trisemester siden..... ble innlagt sist søndag og kom hjem i går... blir krykker for min del til etter fødselen... har hatt så utrolig vondt at au au au, fikk et merkelig tilbud fra legen: du kunne jo fått sprøyte med morfin rett inn i hofta - men du er jo gravid så det går ikke... Så nå jenter, klar for treff snart - det er jeg, får jo liksom ikke gjort noe hjemme så da er det like greit å flykte huset...blir gal av å se på ting som skal gjøres når jeg ikke får gjort noe...

Klemz

Annonse

helt enig, akkurat den tanken jeg hadde: se denne store godteposen... se så mye snop, men du vet - det er jo ikke til deg....

men grillfest hos deg hadde funka greit, kan ta trapper nå - har blitt litt bedre...blir kommandert til hvile innimellom av gubben så det er hærlig :) tar trapp for trapp jeg vet du ;) I dag skal vi på stranda, satser på å se ut som en halvveis strandet hvalross - er jo den beste måten å hvile og avlaste deler av kroppen på.... håper bare at det ikke er for kaldt hihi :) Har bare ca 5-6 mnd igjen med krykker, tiden går sikkert kjapt.... :( - :) må bytte litt på smilene, for jeg vet sannelig ikke alltid om jeg klarer å være på like godt humør - men som regel er jeg sprudlende og glad :) håper ikke jeg skremte noen sist med humøret mitt - men er bare glad for å treffe mennesker og ha det fint :)

Ha en strålende st.hans feiring og håper været holder :)

klemz til alle dere fra bim-treffet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...