mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 skal jeg og min kjære ut å spise middag og kanskje ta en drink etterpå.Vi har en voksen og ansvarsfull 18 åring som skal passe gullgutten vår. Første gang jeg har planlagt å være borte så lenge fra gutten min uten at jeg har vært nødt.Har vært ute å spist før,men da har vi bare skynnet oss og spist,for å komme hjem igjen. Nå har vi tenkt å ta det med ro og kose oss.Prøve å koble av etter alt det vonde den siste tiden. Jeg ser frem til å bare kose meg sammen med min kjære.Håper bare at vi klarer å koble ut. Håper at alle får en fin lørdagskveld.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han er jo bare 7 måneder!!!!!!!! Og så skal du drikke allerede!!!!!! Herregud, at folk kan finne på å gjøre noe sånt. Og selv om 18-åringen er voksen og ansvarsfull så kan det hende at hun ikke vasker hendene sine hvert tiende minutt,- tenk på alle bakteriene!!!!!!!!!
manonym Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Hehe, synst anonym var litt morsom her jeg=) Men uansett så får du kose deg. Alltid kjekt med slike frikvelder.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 vel,han er ikke fult 7 mnd enda da. Desuten er det nevøen til samboer,så jeg vet at han er renslig,så det bekymrer jeg meg ikke for*ler*
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 takk takk vintergutt 5 feb
manonym Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Kan jeg få lov til å være litt kverulerende på en fin lørdagskveld?=) Da kan man jo si (med tanke på dine forrige innlegg vi alle husker;)): Overlater du virkelig babyen din til en som ikke er omsorgspersonen til barnet???? Måtte bare=) Kosdeg=)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Det er godtatt at du sier det,men jeg overlater ham ikke lengre enn det som er anbefalt.*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå