Gå til innhold

Oktober: Hvordan går det med dere og deres søte små


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Lurte på hvordan det går med med dere i Oktoberklubben?

Jeg merker at det var enormt mye mer aktivitet inne på barn i magen....men det er jo ganske naturlig at det blir slik for alt blir så mye mer travelt når man får de søte små.

 

Jeg merker så godt at etter jeg fikk mitt første barn så bare suser dagene om en annen....føler at årene bare fyker av gårde.

Det er så utrolig å tenke på at det er hele 4 år siden jeg fikk min datter....he he syntes nesten nettopp jeg fikk henne jo.

Så jeg vil absolutt anbefale dere alle å nyte hvert sekund sammen med deres små skatter....det er en utrolig dyrebar tid.

Jeg nyter hvert sekund av mine to små skatter

Klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, her går det i hundre, har vært mye sutring i det siste, først ørebetennelse og nå tenner, så jeg må innrømme at jeg er sliten og håper dette roer seg snart.

Min lillekar vil at det skal skje noe rundt han hele tiden, så det å være hjemme er pyton, men så fort vi kommer ut av døra er han blid som en sol, lille raringen min, så det blir mye farting på oss hi hi.

Nå skal vi nyte sol og sommer, det blir deilig.

God sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...