Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hei, har du en test du ikke trenger og vil selge meg? Mannen min får lønn den 20juni, men tror ikke jeg orker å vente så lenge med å finne ut om jeg er gravid eller ikke.. blir sprø:-/ Hvis du har håper jeg den kan bli sendt fortest mulig, helst idag!! Hatt litt vansker med å få inn denne siden på nettet, så dersom jeg ikke svarer her prøv e-mail adr: [email protected] Håper noen kan hjelpe! På forhånd mange takk!
AnTiLoPeSvIn Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 hm kan du ikke bare stikke ned på apoteket da? koster ikke mer enn 150 kr
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 lån penger av familie eller venner da kanskje?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Tuller du? Du har ikke penger til å betale for den på apotek, også skal en som sender deg den gå ut i fra at du kommer til å betale henne?
jippii Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Ta med deg en urinprøve på fødeavd. der du bor. de kan nok hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå