Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 hadd mensensmerter å det har gått bra med? blør igjen,regner med jeg har mistet for 2. gang på ei mnd. er skikkelig nedfor nå ja:( trenger litt oppmuntring!!
Plutselig_gravid Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 heisann. Jeg har selv aldri hatt blødninger under svangerskap, men har en venninne som ikke fant ut at hun var gravid før hun var 20 uker på vei. Hun hadde nemlig månedlige blødninger, som varte like lenge og like mye som en menstuasjon. Hun hadde som vanlig menssmerter. Hun fattet derfor ingen mistanke om at hun var gravid. Da hun var 20 uker på vei - kom det ingen mensen. Hun gikk til legen og ble bekreftet gravid. Sjokket var stort da det viste seg at hun allerede var 20 uker på vei. Nå har hun en velskapt datter på snart 4 år:o) ) Krysser fingrer for deg og håper inderlig at det går bra. Stor klem
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 hei! Har aldri hatt blødninger selv, når jeg har gått gravid og det har gått bra! Men ei veninne trodde hun mistet 1 - 2 uker etter at hun var gravid ( prøverør )! Det ble satt i kun ett egg, og hun begynte altså å styrtblø, og blødde ut klumper så hun var helt sikker på at det gikk galt! Hun gikk i den tro at egget var borte! Men hun merket at hun fortsatt hadde symtomer på graviditet, som bare ble sterkere og sterkere! Overaskelsen var derfor stor da hun ca 2 uker etter blødningene kunne se et lite bankende hjerte på skjermen! Og alt gikk kjempefin og hun fødte en frisk velskapt pike for ca 1 år siden! :-) Dei er usikre, men tror kanskje at det ene egget som ble satt inn, hadde delt seg og blitt til tvillinger, og at hun da mistet den ene! Håper det blir en lykkelig utgang hos deg også! :-) Klem! :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 tusen takk til dere begge for oppmuntrende innlegg. håper virkelig det går sånn for meg også,men det hører nok til sjeldenhetene,..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Jeg mistet første gangen jeg ble gravid . Andre gangen begynte jeg å fossblø i uke 7. Ble livredd og sikker på at jeg hadde mistet, men fikk se et bankende hjeter på ul-skjermen Nå er snuppa snart 2 år Lykke til
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 så bra da:) takk takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå