Gå til innhold

Barn uten seler.... er foreldrene bare naive eller komplette idioter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser til stadighet barn i sportsvogn som sitter uten seler og som driver og står i vogna osv mens den kjøres... Det er få vogner som ikke har seler i dag så hva er det som gjør at foreldrene ikke bruker dem??? Vi har en quinny og vesla brukte t.o.m selen inni skinnposen nå i vinter (hindret at hun sklei for langt ned i vogna syntes jeg)..

Jeg blir ganske sint når jeg ser slikt for det er så lett at barna skader seg og det er så utrolig lett å forhindre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja...en blandig mellom komplette idioter og naive, kanskje?? Hehe..vet ikke jeg...Her i gården må vi bruke seler i sportsvognen, for gutten vår ville vært høyt og lavt om de ikke var på...

Skrevet

Nei, det har jeg lurt på selv også. Var hos ei venninne nå nylig, hun har en på 7 mnd som satt i sportsdelen. Hun måtte sitte rett på siden av vogna hele tiden, for å passe på at han ikke datt utav, for han hadde ikke sele på. Hadde da vært mye enklere å ta den på?

Men det hender storebror her får sitte små turer i vogna uten sele, men han er to år, og sitter fint og stille nedi vogna. Hadde han begynt å bevege seg hadde jeg stoppet vogna med en gang og tatt han utav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...