Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg ser til stadighet barn i sportsvogn som sitter uten seler og som driver og står i vogna osv mens den kjøres... Det er få vogner som ikke har seler i dag så hva er det som gjør at foreldrene ikke bruker dem??? Vi har en quinny og vesla brukte t.o.m selen inni skinnposen nå i vinter (hindret at hun sklei for langt ned i vogna syntes jeg).. Jeg blir ganske sint når jeg ser slikt for det er så lett at barna skader seg og det er så utrolig lett å forhindre...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 tja...en blandig mellom komplette idioter og naive, kanskje?? Hehe..vet ikke jeg...Her i gården må vi bruke seler i sportsvognen, for gutten vår ville vært høyt og lavt om de ikke var på...
Sjonkel Rolf Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Nei, det har jeg lurt på selv også. Var hos ei venninne nå nylig, hun har en på 7 mnd som satt i sportsdelen. Hun måtte sitte rett på siden av vogna hele tiden, for å passe på at han ikke datt utav, for han hadde ikke sele på. Hadde da vært mye enklere å ta den på? Men det hender storebror her får sitte små turer i vogna uten sele, men han er to år, og sitter fint og stille nedi vogna. Hadde han begynt å bevege seg hadde jeg stoppet vogna med en gang og tatt han utav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå