Gå til innhold

Vil BARE ha melk,ikke middag eller grøt lenger.......????? sammenheng med tenner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er nytt nå med min 8 måneder gamle datter....Hun vil ikkje han noen måltider lengre, kun melk. Hun er ganske tynn å liten.så ikke så masse å gå på ellers, er så redd for at det er for lite...... Men hun bare skyver det vekk å hyler......

Kan det ha noe med tenner å gjøre??

Hun sover veldig mye også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nesten samme situasjon som deg. Slank datter på 8 måneder som plutselig har begynt å spise lite mat, og er oftere trøtt på dagen. Lurer på om det er tenner eller varmen... Det går vel over uansett får vi håpe :-)

Skrevet

Min er 7mnd i dag og har vært slik i 2uker nå siden den varmeste uka startet, men nå er den jo over, fikk i han halvt glass med pære, banan og yoghurt i dag, den fra nestle. Det er det meste på lenge. Vet ikke hvorfor han er blitt slik, tenner fikk han for 1mnd siden, 2stk, diareen begynte mandag som var, hmm...

Skrevet

Ja,varmen er jo over nå....hm!!! Kanskje din gutt får tenner oppe? fordi det ser ut som Lycke sine tenner oppe kommer først.....Vet jo at de er verre i formen da enn når de nede kommer.....

Ikke godt å vite...

Det er så plagsomt å ikke vite hva som er galt. Når jeg har middagen/grøten på bordet så slikker hun seg rundt munnen å ser ut som hun vil ha,men da jeg tar ei skje bort,så hyler hun. Kan være at det er for vondt å få ei skje inn i munnen rett på tannkjøttet der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...