Gå til innhold

Til dere som jobber i barnehage.

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere det i deres bhg, får barna lov å leke med gjørme ute?

JEG synes barna skal få lov, HALLO liksom det er jo vaskemaskiner i alle hjem! Og brana eeelsker jo o drive med den slags lek!

Men...to av de jeg jobber isammen med er ikke fullt så enige i dette, de blir alltså så utroligt stressa når det regner og det lir gjørme, de sie til barna at det ikke er lov å leke med det, og så blir de kjempesure på meg når jeg gir barna lov til det.

Hva synes dere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9601664-til-dere-som-jobber-i-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart ungene må få leke med gjørme,men jeg blir fortvila når barna ikke har byttetøy.....for våte og sølete blir de i gjørma.Vi har en gjeng på 4stk som elsker å leke i gjørma og deres regntøy holder ikke tett og resultatet er våte barn og dessverre har de samme barna ikke byttetøy.Etter gjentatte oppfordringer fra oss,er det ikke ennå skjedd noen bedring....Bhg har heller ikke nok byttetøy til låns,for det er ikke alltid tøyet blir levert tilbake igjen.Og foreldrene er heller ikke alltid like blide for å hente så møkkete unger..men skitne barn er aktive barn,aktive barn er glade barn:)

Dessuten spyler vi jo gjørma av regntøyet og slangen er klar om foreldrene vil gjøre det dersom de henter før vi har spylt de...men de fleste barna er jo riktig utstyrt og har nok byttetøy heldigvis;)

Det farligste i barnehagen er voksne som er så engstelige for støy, rot og skitne unger! Klart unger skal leke i søla om de har lyst. Jeg forstår ikke problemet. Slit kaffekoppen ut av hendene på kollegene dine og spør hvem de er på jobb for!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...