Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg er nå 10+0 i dag og har hatt et flott svangerskap så langt. Pga. en MA i september i fjor har jeg holdt litt igjen på sex fronten, men på torsdag kveld hadde vi sex. Når jeg var på i går morges var det litt friskt blod på truseinnlegget, 3-4 dråper kanskje. Utover dagen gikk det over til å komme litt brun utflod og det samme gjør det i dag. Lurer på om andre har opplevd blødninger etter sex at det kan være det? Har ingen spesielle mensmurringer eller noe som helst smerte. Men blir jo bekymret da. Håper noen kan svare meg.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Det er veldig vanlig tror jeg. Det er nok blodkar eller noe som sprekker, og det at det har kommet brun utflod tyder på at det bare er rester av dette som kommer ut (da er jo blodet gammelt). Det er ingenting å bekymre seg for
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Jeg våknet en dag i forrige uke av masse blod. Trodde jeg hadde fått mensen og skjønte ingenting. Jeg er jo gravid i 9. uke da. Ringte legen og var på ul. Han sa alt var bra og at det nok var fordi vi hadde kosa oss litt kvelden i forveien Det var vanlig sa han, men greit å sjekke opp hvis man er bekymra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå