annda Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hvordan skal man tolke dem? Kommer det alltid opp en strek i tilegg til den streken som skal være der? Hos meg kom det opp en svaaak strek i dag, men jeg vil ikke håpe noe jeg. Noen som har testet veldig svakt, men vært gravid?=)
bergen81 Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Hei:) Jeg brukte testene fra billige-teste.dk og fikk svaaaakt resultat på to tester to dager etter hverandre. Tror nok jeg testet litt tidlig, men tok en CB et par dager før IKM og den var kjempeklar:) Er nå 7 uker:) Det er visst avgjørende om det er svak farget strek eller om den er grå. Er den grå er det bare en skyggestrek, men en farget strek kan være positiv. Se denne siden: http://www.pernille.info/testgalleri.htm Lykke til!
3småskatter:0) Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Heisann:0) I mitt forrige svangerskap var den første testen svak positiv,såvidt jeg så streken. Jeg fikk beskjed fra apoteket at så lenge det var en liten antydning til strek når tiden ikke er gått ut så er det ganske sikkert at man er gravid.. Jeg selv måtte alikevel en uke senere ta en test for å få det skikkelig bekreftet for min egen del. Tror nok du kan begynne å venne deg til tanken med at du er gravid ja....gratulerer så masse:0) Klem:0)
annda Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2007 Det er så vanskelig å tro, men er man ikke gravid, så skal det jo ikke komme en strek der!!! Tror de neste dagene blir laaange, til jeg skal teste på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå