sikat Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Er det noen her som har vært plaget med hormonelle blødninger i 1. trimester? Har hatt litt misfarget utflod(lys brunlig) den siste uka etter at jeg hadde en blødning(rødt friskt blod på papiret da jeg tørket meg, ikke noe mere etter det). Fikk snakket med en lege her i går og hun mente det var stor sannsynlighet for at det var snakk om hormonelle blødninger. Skal prøve å komme meg til lege nå i neste uke, men det er ikke bare bare å komme seg til lege i ferietiden(ikke om man er litt kresen på hvem man vil gå til i alle fall.....). Sånn som det er nå virker det som det kommer masse utflod på morgenen og det er den som er mest farget. Sånn ellers i løpet av dagen så vises det ingenting på papiret når jeg tørker meg, men kan såvidt se det på truseinnlegget. Skulle kanksje ha greid å slå meg til ro med at dette mest sannsynlig er helt ufarlig, men det er mindre enn tre mnd siden jeg hadde en SA(som forøvrig artet seg helt annerledes), og skrekken sitter i ennå.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 jeg har aldrig opplevd sa og er mamma til tre så skjønner den frustrasjonen og redselen ... serlig siden jeg aldrig har opplevd blødninger å .. men fra slutten av uke 4 til slutten av uke 5 hadde jeg brun rosa utflod ikke så mye men nok til og engste meg og om onsdagen kom det bitte litt rødt på papiret og da var jeg hent nedbrutt men så her om torsdagen begynte det og gi seg å nå er det helt borte ... er halveis i uke 6 så får bare hope på at det er hormonell blødning eller noe men uansett fikk no legen til å henvise meg til gyn jeg da hvor jeg å får antageligvis tatt en tidlig ul .... så en får roet nervene ... er jo ikke blandt de med mest symptomer heller så ikke lett .... hvor langt er du .....
sikat Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 er 7+5 i dag. Håper og tror at det ikke er no farlig, men av og til så kommer usikkerheten. Får bare krysse fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå