Gå til innhold

Emblamamma m/spire


pandabjørn

Anbefalte innlegg

Heisann vennen!

 

Har vært hos jm å fått bekreftet nok en gang at det er ei jente imagen fortsatt......jeg så 3 streker og det er tegn på jente og ikke gutt :)

 

jeg er utrolig sliten om dagen det er et ork å gå opp trappa til 2 etg..

har vært å trena i dag før jeg var hos jm

prøver å trene 2 ganger i uka.....skal trene igjen til torsdag!

 

nei jeg liker ikke å lese, orker rett og slett ikke også har jeg ikke så veldig interesse for bøker....leste litt når jeg gikk på skolen, men skjelden nå...

 

har skifta nick i dag siden vi helt sikkert venter ei lita tulle :)

 

når skal du på ul da??

 

ha en strålende kveld så håper jeg hører fra deg snart igjen...

må prøve å være innom her 2 ganger pr uke håper jeg du er??

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Halloen!

 

Snakk om å ha dårlig samvittighet da! Huff da...... unnskyld, men lysta til å være inne på bim har avtatt veldig. Jeg er så trøtt om dagen at mesteparten av kvelden går med å til å koble ut hjernen foran tv'n.

 

Så morro at det er jente inne i magen da. Vi har nettopp vært til ul, og der fikk vi ikke vite så mye. Enda jeg ville vite......den lille gjemte seg godt. Akkurat slik Embla gjorde også. Jordmor hadde en liten mistanke på gutt, men det betyr at det like mye kan bli en jente enda en gang. Så det blir nøytral shopping på meg framover. Må jo si at alt stod bra til med den lille i magen, alt var perfekt der inne, det er jo hovedsaken.

 

Idag er jeg 20+1. Termindatoen er nå 7.feb isteden for 8.feb som var menstermin. Er overlykkelig at det gikk den veien, jeg var nemlig redd for at jeg fikk termin mye senere. Det ordner seg for snille jenter.

 

Ha en fortsatt flott uke, håper formen din er bra.

 

Stor klem fra meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann vennen min

 

trodde nesten du hadde glemt meg jeg buuuuuuu

jeg har det ikke så bra om dagen, var hos jm på mandag og alt var bra med linnea.......da jeg kom hjem så fikk jeg kjempe vondt i øvre del av ryggen, så på tirsdag så måtte jeg ringe kiropraktor for å få time!

hun knakk opp ryggen 2 steder + nakken, og dagen etter var jeg litt bedre var der i går igjen, og hadde så vondt at jeg begynte å grine når jeg kom inn til kiropraktoren, i dag er jeg bedre så er spendt å se hvordan jeg er i morra!

skal tilbake å knekkes opp til tirsdag.....har nok vært stiv i ryggen lenge uten å vite det, har med gangen min å gjøre at jeg sliter med ryggen!

har vært forkjølet i 3 uker nå også......heldigvis begynner sander i barnehagen 1 okt da får jeg 3 dager i uka bare til meg selv skal bli deilig det...

vi var i oslo i helga sander var hos mine foreldre, men var jo mere sliten når vi kom hjem enn før jo.......*sukk*

er 30+0 i dag i flg babyverden, skifter uke på bim i morra :)

bare 62 dager igjen til ks......og jeg gleder meg til det er overstått :)

 

stor klem til deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...