Gå til innhold

Emblamamma m/spire


pandabjørn

Anbefalte innlegg

Hei snuppsi!

 

Her er det stille å rolig så her kan vi lage en skravletråd selv om det ikke blir så mye om trimming da hehe...

 

som jeg skrev i pm så er jeg 16+4 i dag, magen vokser jo litt men har ikke blitt så stor ennå, regner med at jeg ikke går opp 20 kg som jeg gjorde med Sander !

til nå har jeg gått ned 1,5 siden jeg ble gravid, og er veldig glad for det at jeg ikke har lagt på meg...for noen uker siden så hadde jeg gått ned 3 kg...men går nok kanskje litt opp igjen snart...

 

har begynt å trene hos fysioterapauten 2 ganger i uka...begynte på onsdag som var...men til uka passer det ikke at jeg trene for skal i bursdag til nivøen min som blir 15!

skal være sammen med fysiodama 2 ganger til før hun slipper meg alene hehe...

 

nå holder sambo på med å legger heller utenfor inngangpartiet så i løpet av helga så blir han ferdig foran kjøkkenet og inngangsdøra

blir deilig å ikke slippe så mye SAND/GRUS inn i huset!

 

orker ikke å sitte så mye foran pc om dagen kjenner jeg blir stiv i nakken og skuldrene noe jeg har slitet med leeenge :(

 

stor klem fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa!

 

Jeg er veldig lite på bim om dagen, jeg klarer ikke å være her inne. Skjønner ikke hvorfor....men sånn har det bare blitt. Jeg kikker innom av og til da :o) Må jo få med meg siste nytt fra din front.

 

Idag er jeg altså 7+0 - tiden bare flyr. Kjenner ut som mensen kommer hele tiden. Dessuten har jeg begynt å bli så uggen. Jeg blir uggen etter jeg har spist. Skikkelig snodig siden jeg ble var kvalm før jeg spiste når jeg gikk gravid med Embla.

 

Hvordan går det hos fysio? Og hvordan går det med mage og hus? Skal du legge ut bilde av magen? *hint hint* Er så nysgjerrig skal du vite.

 

Snart har jeg ferie, gleder meg sånn. Skal jobbe ut denne uka og neste, så er feeeeerie :o) Og ingen har funnet ut at jeg er gravid ennå, skal ikke si noe før etter jeg er tilbake fra ferien. Da vil det kanskje synes...hehe. Jeg orker ikke at de skal vite det så tidlig. Noen hemmeligheter vil jeg beholde for meg selv.

 

Stooor klem til deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du!

 

synd å lese at du ikke klarer å være her inne :((

savner å ha ei å skrive med som også er gravid :)

 

har bare vært hos fysio en gang, skulle vært i dag 1530 men måtte avb pga vi skal i bursdag kl 17

magen vokser den, men synes ikke jeg har blitt så stor ennå....vekta viser minus 2 kg og jeg er glad for det..

går fint med huset har lagt heller foran har litt igjen men det får vi ta til uka da sambo begynner på ferie...

får besøk av svigers og lillesøstra til sambo fra lør til søn/man

det blir koselig....

så skal vi til jm på mandag og da får jeg håper vi får greie på om det er gutt eller jente........og om termin blir flytta

så til mandag så MÅ du innom for å se hva jeg har skrevet assa..selv om du ikke liker deg her så MÅ du bare den dagen hihi..

 

synd å lese at du har blitt uggen da....håper det gir seg snart så du slipper å være dårlig når dere skal ha ferie..

har ikke tatt så mange magebilder denne gangen..tror jeg venter til jeg er i uke 20 da kan jeg legge ut bilder hehe..

 

vi snakkes til mandag da vennen

 

stor kos og klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

 

Da har vi vært hos jm og hun sa med sikkerhet 90% at det blir ei jente vi får denne gangen....hun kunne ikke finne noe mellom bena på jenta heller hihi....så da får vi håpe at hun har rett :)

hun hadde jo rett når vi fikk Sander så regner med at hun har rett nå også...

ellers ble termin satt 3 dager tilbake fra 29.11. til 2.12, men det gjør ikke no tulla kommer i nov alikvel :)

ellers var alt fint med jenta jm kunne ikke se noe galt :))

har vært å handlet rosa sparkebukse m/jakke og lue til måtte jo kjøpe noe rosa når vi fant ut at vi får ei jente...

 

håper formen din er bedre nå

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppi!!

 

Her er jeg vettu!! Kikker innom av og til :o)

 

Så morro at dere venter en jente denne gangen da, skjønner at det var stas å kjøpe inn noe rosa. Blir nok sånn jeg også etter den ordinære ul.

 

Hvor langt er du på vei nå? Jeg klarer ikke følge med. Jeg kommer vel til å spørre deg ofte om det....hehe...skikkelig i tåkeheimen for tiden.

 

Åssen er formen din om dagen? Og magen??? Blitt stor nå? Magen min har est ut sånn...masse luft....ser jo helt pyton ut. Må snart kjøpe gravidtøy, og jeg er bare i min uke 9. Alt gå kjappere denne gangen ja....magen blir synligere fortere og kvalmen kom fortere. Kvalmen er fortsatt tilstede, men håper den vil forsvinne etter uke 12. Lov å håpe!!!

 

Ha en flott helg :o) VI skal ha søskenbarntreff her hjemme, så det kan bli veldig livlig.

 

Stooor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Endelig er vi hjemme fra Sogn og Fjordane har vært i Vik siden fredagskveld...puh det tar på å kjøre 50 mil en vei!

jeg er 18+4 i dag tirsdag :)

og Sander ble 1 år 29 mars så han feiret 15mnds bursdag på fredag hihi...

formen min er på topp det har den vært siden uke 13 tenker jeg

magen har begynt å vokse kan man si merker at jeg har mere matlyst så jeg gruer meg å gå på vekta i morra for å veie meg hehe...

 

i kveld blir det tidlig til sengs for begge to er stup trøtt etter kjøringen, heldigvis så var det sambo som kjørte hele veien opp og ned, siden han ikke har automatgir på bilen så blir det han som kjører hans bil...

 

håper du blir bedre etterhvert hos meg så ga det seg i uke 13 tror jeg men så begynte jeg i uke 6 denne gangen..!

 

stor klem til deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallooooooooooooooooooo :o)

 

Har sett deg inne på bim idag! Har vært der litt selv også, har begynt å orke å være mer her inne.

 

Så dere har vært på ferie dere, var det vellykket? Jeg har nettopp hatt 1 uke med ferie allerede, skal ha 3 uker til. Den første uka gikk så altfor fort.

 

Formen min begynner å bli bedre, tror nok at det har hjulpet at jeg har begynt ferien min. Jeg slapper mere av og da gjør kroppen det også.

 

Så morro at dere venter jente da :o))) med tanke på at dere har gutt fra før. Jeg håper på gutt jeg da, men blir overlykkelig om det blir en jente til. Da har vi alt utstyret klart.

 

Jeg er i min 10. uke nå, og magen har est ut. Kan ikke skjule det lenger...hehe....kanskje bare jeg som føler det sånn.

 

Dere får ha en flott fredag videre :o) Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godmorgen gjesp

 

så fint at du orker å være her litt mere nå da :)

trodde det var mere koselig å være her sammen med oss når du hadde blitt gravid jeg??

 

Vi sover lenge om dagen i dag våknet Sander litt før 10 og i går var kl 1030 eller no.....deilig å kunne sove lenge når sambo har ferie i 2 uker til :)

ellers så er det ikke så mye som skjer hos oss foruten at jeg har begynt å kjenne spark for ca 2 uker siden er 19+2

 

får besøk av storesøstra til sambo i morra og hun blir til onsdag, torsdag hadde vi tenkt oss til Liertoppen for å shoppe litt klær og div ting..

 

gjesp er trøtt tror jeg har lyst å legge meg litt igjen.....

vi snakkes

 

klemmmmm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god ettermiddag ;o)

 

Ja, man skulle tro at jeg ville være mer på nettet nå som jeg er gravid....hehe...i ferien nå er jeg her innom hver dag!

 

Jeg ser du er ute i hardt vær på skravlesiden....huff...noen kan bare lære seg å holde kjeft!

 

Ser du hvem som plutselig har dukket opp på skravlesiden.....jeg måtte bare gi henne en kommentar....stygt av meg jeg vet det, men den dama har laget så mye kvalm tidligere her inne. Hun med nicket Afrodrite. Vet ikke om du husker henne jeg? Hun spurte i alle fall og jeg gav henne svar....... smekk på lanken min!

 

Nå er jeg i uke 11, 10+2 rettere sagt. Kvalmen kommer og går fortsatt, håper den virkelig slutter snart.

 

Til mandag skal jeg få ordnet meg første kontrolltime, er vel på tide nå tenker jeg....hehe. Når hadde du din første time?

 

Hvordan gikk det med besøket av svigerinna di? Fikk du shoppet noe?

 

Ha en flott fredagskveld videre!

 

Stoor klem fra meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er noen som må kommentere noe hele tiden, at de ikke har hørt om pyntekluter er sikkert pga de ikke har bodd så lenge hjemmefra hehe..

jo jeg husker henne....

min første time hadde da jeg var 7+3 da hadde jeg innvendig ul..så var jeg på kontroll i uke 14 og nå uke 18 skal til jm 23juli og da er jeg i min 22 uke....

joda gikk greit med svigerinna mi, men jaggu godt at hun ikke er her så ofte hun er meget spesiell, prater lavt så jeg må spørre flere ganger hva hun sier, sambo blir irritert på henne flere ganger..så det holdt med 2 dager......kjørte henne til holmestrand på onsdag da vi reiste på liertoppen og shoppet for over 4000,- sambo nesten 4000,-

 

sambo har vært å kjøpt ny pc til meg i dag, men har ikke fått inn alleprogrammene ennå så jeg taster på den gamle....

kan du ikke svare på tråden som jeg får så mye pepper for da??

 

ha en fin kveld

håper å høre fra deg snart igjen

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen

 

hvordan har du det ? fortsatt kvalm??

i dag skal vi reise til mine foreldre å låne saga til pappa sambo skal lage hyller i boden i 1 etg.....slik at vi får det ryddig der :)

mine foreldre er i Narvik har vært der snart i 2 uker....kommer hjem i løpet av uka tenker jeg...de må være hjemme til neste mandag for da skal jeg til jm igjen.....hvis ikke så må jeg ta med Sander :)

 

det er strålende solskinn i dag, nå er jeg lei all regnet skulle minst tro det var aug måned jo..

sambo begynner på sin 4 og siste uke av ferien i morra.....

skal til Larvik i løpet av uke å shoppe litt mere klær og ting :)

må innom skeidar eller barnashus for å se på vugge.....å jeg har så lyst på en vugge til lille tulla :)

 

ha en fin søndag

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Jeg har ikke sluttet med tråden vår ;o) jeg er bare veldig treig.

 

Formen er såså - kvalmen kommer og går. Matlysten er ikke på topp! Har noen gode dager innimllom, og da nyter jeg det maks.

 

Idag er jeg 11+2, tiden flyr nå ja. Har fått meg legetime, endelig si! Det var ikke ledig før 30.juli, ikke så rart siden det er ferieavvikling på legekontoret. Jeg klarer å vente, men begynner å bli nysgjerrig på om alt er som det skal være inne i magen. Sånn er vel tankene når man ikke vet så mye.

 

Ikveld har vi vært på kino, evigheter siden sist. Vi så Harry Potter. Den var kjempebra. Det var deilig med litt kjærestetid, bestilte oss pizza når vi kom hjem. Snuppa er hos sine besteforeldre. Hun var ikke helt glad med at i skulle dra, men det har nok gått greit siden vi ikke har fått noen tlf. Gleder meg til å hente henne imorgen.

 

Vurderer en vugge til spiren jeg også, har sett meg ut den Leandervugga. Har du sett på den?

 

Ja, æsj...har neste uke igjen med ferie så er det jobb igjen...blæææææ....ferien går så altfor fort!

 

Ha en flott sommer videre ;o) Har du bilde av magen ennå???

 

Stooor klem fra meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 21+0 i dag så jeg har begynt på min 22 uke...

hvordan ser leandervugga og hvor får du kjøpt den og hvilken pris??

nei jeg har ikke fått tatt bilder av magen ennå......får se om jeg kanskje får sambo til å gjøre det imorra siden jeg skifter uke da :) fredag....

nå er jeg stuptrøtt og tørst må ned å ta noe å drikke før jeg legger meg

håper vi tastes i morra igjen..

 

nattakos

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen....hehe ...litt seint for det kanskje, men skitt au!

 

Leandervuggen får du kjøpt på babyshop - kikk på www.babyshop.no

Jeg har forelsket meg i den :o)

 

Leander vugge

Vugge 1499,- Stativ 899,-

Himmel 399,-

 

Man kan kjøpe det brukt også, ser noen selger på finn.no, tror du kan få tak i en fin brukt der til billig penge.

 

Har du tatt bilde av magen ennå??? Jeg vil se!!!!!!!

 

Huff, nå har jeg resten av denne uka igjen før jeg begynner på jobb....blir deppa bare på tanken.... håper kvalmen ikke kommer i ekstra sterk versjon når jeg begynner på jobb. Blir spennende å se!

 

Skal sende en sms til sjefen min etterpå, slik at hun ikke får høre rykter før hun er tilbake på jobb. Det hadde vært leit!

 

Ellers da? Kommet dere godt inn i huset? Skulle gjerne sett bilde av det ;o)

 

Stoooor tirsdagsklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos jm på mandag og jeg har fått uvi :(( går på piller 1 uke når skal tilbake med ny urinprøve til mandag for å se om jeg er kvitt dritten!

 

har dessverre ikke tatt magebilder ennå må skjerpe meg hehe..

begynner jo på uke 23 til fredag og da er det bare 10 uker til jm skal søke om ks for meg + sterilisering!

 

å har du ikke sagt til sjefen din at du er gravid ennå???

 

har ikke tatt så mange bilder inne av huset ennå har blitt sløv å ta bilder om dagen...

 

jeg får gå innom skeidar og barnashus å se på vugge..synes ikke leandervugga var noe for meg...:(

 

huffda siste uke på ferien din.....føler med deg...

 

jeg er så trøtt om dagen at det er ikke morro i det hele tatt..skulle ha trena denne uka også men orker ikke pga uvi og trøttheten og ikke minst slappheten :(

 

skal tilbake til jm 20 aug..og er sykmeldt ut aug...blir nok det frem til tulla er født+ kanskje 2-3 uker etter ks også siden jeg skal ta å sterilisere meg!

nei nå får jeg gå ned og ut i det fine været

vi snakkes

 

stoooore kos og klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

 

uvi høres ikke så deilig ut nei....har du blitt kvitt det nå?

 

Jeg har begynt på jobb igjen da......slitsomt, men det går...kvalmen er så og si borte. Den kommer når jeg stresser litt mer enn vanlig.

 

Nå vet sjefen det og de andre på jobben, kan ikke forklare bort den mange nå...hehe... var noen som hadde plapra så det har gått rykter om det.

 

Var på min første kontroll igår, alt kjentes bra ut mente legen. Den papirmølla. Godt å ha det unnagjort. Venter bare på brev til den ordinære ul som skal være om 5 ukers tid.

 

Fant du deg en vugge? Jeg vurderer leandervuggen, men vet ikke om det blir den....den er jo ganske så dyr. Får se om jeg ser den på finn.no tror jeg.

 

Vil du bare ha 2 barn? Hvorfor vil du sterilisere deg? Håper det er greit jeg spør?

 

Ha en flott uke videre :o) Stoor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos legen med ny prøve i går og den var helt fin...men merker at jeg må mye på do fortsatt...men det er bare en overgang sa han..

så fint at du har vært på din første kontroll og alt står bra til :)

 

Ja det holder mere nok med 2barn siden jeg har et handikap i bena mine så orker jeg rett og slett ikke flere barn 2 holder masse vis hehe

så derfor skal jeg sterilisere meg slik at jeg slipper å tenke på prevansjon fremover....

i dag har jeg bakt 48 boller og er ganske liten i ben og rygg..tror jeg skal legge meg på sofan litt før jeg setter over potetene til sambo kommer hjem....

 

har ikke fått tid å se på vugge ennå

jeg mamma pappa og sambo og sander var på bauhous på mandag og kjøpte liftgardiner til loftstua kjøkkenet og stua det ble kjempe fint og til en billigpenge også :)

kjøpte 50 liter maling også sambo holder på å male huset mørkt grå..det blir kjempe fint...

 

vi snakkes snart igjen håper jeg

 

klemmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann vennen

 

hvordan går det om dagen??

lenge siden du har vært inne å tråden våres nå.....

er litt sliten om dagen så jeg orker ikke å sitte her inne så lenge av gangen :(

 

vi snakkes

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaaaaaalloooooooooooooooooo i luken :o)

 

Hvordan er formen om dagen? Blitt kvitt uvi'n?

 

Her går dagene, har vært ute i jobb 1 uke allerede....... gjett om jeg er trøtt og sliten når jeg kommer hjem. Håper jeg holder ut lenger før jeg må sm meg.

 

Fy katta det ble varmt idag, jeg skulle ha tatt med meg et skjørt slik at jeg kunne skifte, men tankene mine var ikke helt med. Skal visst bli like varmt resten av uka. Da kom endelig sommeren vi har ventet sånn på....selvfølgelig når man er tilbake på jobb.

 

Håper alt er bra med deg og dine!

 

Stor klem fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

ja jeg har blitt kvitt uvi heldgivis.....

er orker nesten ikke å være her inne om dagen jeg smelter bort snart er jo så varmt både inne og ut og på natta.......

i dag har vi vært på dags marked å kjøpt stor parasoll til 439,70 tji

3 meter bred er den så stor og fin svart kjøpte vi :)

kosta opprinnelig 449 men så var det 50% avslag og foten kosta 269 og den var det 20% avslag så vi fikk en fin og billig parasoll......

 

nei nå skal vi dusje og legge oss, må jo dusje morran og kvelden jo, men hva hjelper det når man blir like varm og svett når man går ut av dusjen sukk

 

vi snakkes

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og hopp :o)

 

Nå har jeg jobbet noen uker, og jeg merker at jeg blir fort sliten....det er derfor jeg ikke er her så mye lenger.....dessuten har jeg begynt å lese bøker.... plutselig har jeg fått for meg at jeg skal lese....så mange flotte bøker det er der ute! Er du en lesehest?

 

Hvordan er formen din? Min blir bedre for hver dag, bortsett fra trøttheten. Magen vokser og vokser. Gleder meg til ul. Håper alt er bra med den lille i magen min.

 

Feiringen av snuppa gikk også over all forventning, masse kaker og masse gaver. Neste år blir det vel barnebursdag i tillegg også.....da blir det 2 feringer..... jaja....sånn blir det vel bare.

 

Ha en flott kveld videre! Stor klem fra meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...