Leetha Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Lillegutt på 3uker krever ganske mye, så klart, han er jo helt ny, og det blir mange timer med pupp, for det er jo der han roer seg, han kan ligge i timesvis. men jeg kan jo ikke sitte i timesvis, har en fra før som trenger meg. lillegutt er vanskelig å få il å sove uten pupp, og hvis jeg skal dursje storebror hyler lillebror som besatt for da holder jeg han ikke.... og han hyler hysterisk!!! jeg blir meget stresset, sur og utålomodig!!! og finner lite glede for tiden. jeg får nesten ikke dursjet eller spist/sovet selv hvis ikke sambo er hjemme, og det er han ikke alltid, han jobber jo. har dere noen råd eller vært i ligneden situasjon?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Får du amma ham mens han ligger i en ringslynge? Ang. at du ikke får tid til å spise så kan du jo lage niste til dagen en kveld på forhånd...f.eks. ferdigskåret brød og pålegg som er klart til å ha på brødet med engang! I stedet for å spise en appelsin er det bare å drikke et glass appelsinjuice. De to gullguttene dine kan godt gråte i ett minutt mens du spiser,- det viktigeste er at du får i deg nok mat slik at du har energi til å passe på dem!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 hadde det også sånn i begynnelsen. Ammet stort sett hele kvelden, av og til til kl 02 på natta, og da er det ikke bare å smøre seg matpakke til neste dag da!;-) De som sier at du kan jo bare gjøre ditt og datt, har ikke hatt det sånn. De vet ikke hva de snakker om. Husker et par dager hvor jeg ikke en gang fikk stått opp før samboer kom hjem fra jobb 1730, han skulle ammes hele tiden eller bæres og tok ikke smokk så da var det bare å stille opp:-) I tillegg var og er han en som ikke sover:-) Har aldri hatt særlig lange søvnperioder så det er begrenset hva du får gjort på en halvtimes tid. Det roer seg etter noen uker, tror etter 4-6 uker hos oss. Etter to uker måtte mamma flytte inn hos oss for at jeg skulle få spist:-) selv om vi har bare han ene.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 hei riga, mente ikke å være frekk, men levde meg bare så godt inn i hvordan det var i begynnelsen:-) i tillegg har jeg en her idag som ikke vil sove enda han har behov for to lurer fortsatt:-) hilsen anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå