zoe* Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Tusen takk for koselig hilsen Jeg sender deg gjerne en privat melding, men hvordan gjør jeg det??? Mens jeg venter på at du el noen andre kan forklare meg det, sender jeg en stor klem til deg og småtassene dine. Hilsen fra
bodilnf Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Du må gå inn på din side, og til postkassen din, derfra kan du sende meldinger. Lykke til
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hei på deg! Du må gå inn på Din Egen Side og lage en profil på deg selv. Det er ganske selvforklarende såvidt jeg kan huske, hvordan du derfra sender private meldinger. Når du har din profil oppe, trykker du på "Sondre og Tuvas mamma", og får således tilgang til å skrive til meg direkte. Tror det foregår omtrent sånn, husker ikke helt...... Gleder meg til å høre fra deg "på privaten" :-) Stor klem
zoe* Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2007 Hallo Sondre og Tuvas mamma! Nå har jeg skjønt sånn omtrent hvordan det med profil osv må gjøres, skal prøve å få det til så snart som mulig. Går det ikke prøver jeg med den adr du skrev i et annet innlegg. Ha en riktig god helg så lenge klem og hilsen fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå