Gå til innhold

Begynt på min 6. mnd...men har så og si IKKE noen mage.... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner en mage, slik at "alle" kan se at jeg er gravid (og ikke bare en bilring...). Har vært på svangerskapskontroller og UL...og alt er normalt, babyen har vokst for hver gang. Men hvor blir det av magen min, da?

Noen med erfaring? Folk trøster meg med at: "bare vent, plutselig skyter den fart"...men jeg vil ha gravid-mage NÅÅÅ!! Sikkert et luksusproblem...men likevel.... snufs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme "problemet" når jeg var gravid. Magen begynte så vidt å vises når jeg var 6 mdn, og i den 7. skøt det fart. Var aldri noe stor, men når jeg ser tilbake i etterkant på bildene ser det veldig fint ut. Ikke en sånn enorm mage som tynger:) Kos deg med den magen du har, og tro meg- du blir snart nok møkkalei den store magen din!

Skrevet

jeg er 5 måneder på vei, og jeg har ikke noe mage... går ikke ant å se at jeg er gravid når man ikke veit det fra før.. ser bare ut som jeg gjør når jeg har mensen:P gleder meg og til den kommer...

Skrevet

Slik var jeg også da jeg gikk gravid med Christina.

Jeg var 7MND på vei før noen i det hele tatt kunne se jeg var gravid....2uker før hun kom ut så hadde jeg bare en fin kule mage...jeg så aldri høygravid ut...Meeen jeg er glad for det jeg, det gjorde svangerskapet mitt fysisk lett...:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...