Gå til innhold

Noen med Quinny 3xl comfort eller Emmaljunga cangaroo her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å kjøpe ny sportsvogn men det er jo en jungel der ute!! Men dette er vel de to vognene jeg synes er finest.

Noen som har noen synspunkter på de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har quinnyen og er knallfornøyd-kjempegod å trille og bare en suuper vogn:-)

Skrevet

Har fått tilbud om å få kjøpe en Sort Quinny Freestyle 2006 mod til 2200,-

Ser helt ny ut og er pent brukt. Er det en grei pris?

Skrevet

Quinnyen har jeg også....perfekt vogn,men det er noen ting jeg irreterer meg over.

1. Det er for lav "stang" over,slik at mi på 8 måneder kan lett tippe over, og det er mye lettere i trilla vår med høy kant som hun kan lene seg inntil å holde fast.

2. Sidene av vognen er også lav, ingen kant der,så barnet må jo være bint fast før de kan sitte selv....plagsomt synes jeg....Sitter hun med vognen framover så har jeg ikke kontroll på om hun kaster seg av eller ikke..

Da ville jeg heller hatt One tree hill, mer med den vogna....Glide på myggnett,glide på regntrekk og tåler regn på resten av vogna....

Ellers er det en perfekt vogn....:)

Skrevet

Noen som vet om dette er en bra pris???

Skrevet

det er bra pris det ja,hvis vognen ser bra ut:-)Ellers selger dem dem nye på lilletrill.no til 2990,-.

Det som er bedre med quinnyen i forhold til oth som blir nevnt over er at på quinny kan man snu innsatsen!

Skrevet

Tusen takk for svar :))

Skrevet

Man bruker da sele selv om stanga foran er høy vel? Ungen kan lett klatre ut fordi! Jenta mi har ihvertfall ingen problmere med å komme seg ut av vogna på tusen forskjellige måter, samme om stanga er høy eller lav elelr om det er kanter eller ikke på siden. Har både carena og quinny selv.

OTH ville jeg ikke hatt, da man ikke kan vende sportsdelen, fotstøtten ikke kan reguleres og ryggen heller ikke kan legges helt ned(mener jeg)

Quinny er knallgod å trille. Jeg er storfornøyd med den. den har naturligvis mangler, som alle andre vogner. Det kommer veldig an på hva man prioriterer. Selv savner jeg større handlekurv under og fottrekk som man kan brette litt opp for å skjerme for sol/vind etc, men har selv funnet andre løsninger for det.

Skrevet

Jeg ønsker en vogn med 3 hjul og som er god å trille turer og sånn med. Er ikke ute etter trille til sentergåing og sånn, men en man kan "bruke" hvis du skjønner hva jeg mener,

Den må være enkel å slå sammen og ikke veier et tonn. Har en simo kombi vogn nå og den er litt tung å løfte ut og inn av bilen. Ellers er det en fordel at den ikke er så kjempestor når den er slått sammen. Høres dette ut som en quinnyvogn?

Må også kunne legge ryggen helt ned. Har også forstått det sånn at man kan bruke den til nyfødt, men da med bag + som trille til bilstol er dette riktig.

Skrevet

Quinny vågnå bler kje så veldi liden då du slår na samen, me har ein audi a4 å må av me framjule for å få vågnå i bagasjeromme. Men hu e fantastisk go å gå turar me=) Å eg bruge ikkje selar då eg har han siddanes mot meg, e 7 mnd å sidde fint uden selar...har ikkje sitt antydning t at han kan detta ud eg;) Åja, du kan kjøba bag å ha t..å bilsede putte du åg rett på åm du sga på sjåpping å vil ha go plass i bagasjeromme feks;) Eg trege ikkje på kjøbe av mi Quinny vågn=)

Skrevet

Syns ikke quinny'en tar så stor plass, men det kommer vel an på hva slags bil man har..? Den tar vel ikke noe større plass enn andre vogner vil jeg tro å får du plass til en simo, går ihvertfall quinny'en baki. Å slå sammen/opp er lettvint/helt greit. Vogna er god å gå tur med og også grei på handletur da forhjulet kan svinge om du vil. Litt kjipt med den litt for lille handlekurven eneste her. Jeg har brukt vogna både på handlesenter, etter vanlig vei og langs skogsstier, grusveier og i djupsnøen og har enda ikke hatt problemer med fremkommelighet. Syns den triller veldig lett, pluss for håndbrems i nedoverbakker! Husk å smøre fotbremsa regelmessig, den har det med å bli litt treig. Vektmessig så løfter jeg den inn og ut av bilen med ei hånd og slår den opp med ungen på andre arma. Hadde nok ikke greid det med ei simo-vogn, men har vel mest med størrelse og fasong enn vekt kanskje?! Vet ikke hva den veier, men syns ikke den er plagsomt tung ihvertfall. Letthåndtert og lett å trille.

Jeg vil absolutt anbefale den!

Skrevet

I tillegg til quinnyen har jeg Carena trille. Den har høy kant,og snuppa sitter å holder seg fast i den...trenger ikke sele i den,for hun kan ikkje reise seg eller krype enda.... I Quinnyen sitter hun så "åpent" på en måte. Kjører jeg i en hump,så tipper hun. Det hjelper jo med sele på selvfølgelig,men blir ikke det samme..... Det er MIN mening :D

Skrevet

Åj, hvordan slår du den opp med èn hånd, Anonym? Må jo låse opp sikkerheten med den ene,så dra opp me begge hender......:)

Skrevet

Jeg har Emmaljunga cangaroo. Kjempefin å trille, helt suveren faktisk. Det er bare en ting jeg ikke liker med den og det er at babyen ikke sitter mot meg men fremover. Savner å titte på babyen min når vi triller. Men dette går seg sikkert til når hun blir eldre for da vil de vel helst sitte den veien (hun er 9 mnd). Emmaljunga cangaroo var dyr forresten, vi ga kr 5000,- for den. Eneste vogna vi kunne ha også pga at veslemor er i skinner og ganske bredbeint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...