Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mira

Så hyggelig at du spør :)

Har ikke vært så aktiv her inne i det siste, begynner å bli lei "hele greia"... Hos oss har det ikke skjedd så mye annet enn at jeg har hatt en del småblødninger den siste måneden, nå ser det ut til å ha gitt seg, var hos gyn i dag og da så hun en cyste og helt tynn slimhinne, så ikke noe på gang foreløpig dessverre.

Har nettopp begynt i ny krevende jobb så jeg prøver å overbevise meg selv om at det passer dårlig uansett, men jeg vet at jeg lyver, en liten spire er velkommen uansett!!!

Jeg ble veldig glad da jeg så at dere hadde klart det igjen, hvor langt er du på vei??? Det gir håp når slitere får det til!

2007 skal bli et kjempefruktbart år.

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg :)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9600854-miss-x/#findComment-9622736
Del på andre sider

Hei, hei.

Jeg vil bare si at jeg har veldig stor tro på at det vil klaffe for deg også i 2007! Sikkert best å ta det helt med ro og ikke stresse med det. Jeg tenkte i hvert fall at det spiller egentlig ikke så stor rolle med et halvt år fra etter til.

Jeg er ubeskrivelig glad for at det har klaffet igjen hos meg. Det er ikke noe jeg tar som en selvfølge akkurat. Er veldig redd for at det skal gå galt. Godt å vite at jeg kan komme spurtende inn her igjen hvis det ikke går. Jeg er 10 uker på vei i dag. Forrige gang var jeg 7 uker da jeg mistet, så håpet om å bli mor i januar blir større og større for hver dag. Var nettopp hos legen. Hun prøvde å finne fosterlyden, men det gikk ikke. Likevel trodde hun det kunne være noen slag langt bak mine egne pulsslag.

Lykke til videre i den nye jobben og nyt sommeren!!!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9600854-miss-x/#findComment-9631458
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...