Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Definitivt en hel masse som ligger å titter ut som du sier.. :-) He, he.. Men det er jo ganske mye i de tubene spør du meg, så ikke rart at en del blir overflødig. Whatever works sier nå jeg bare, hadde jeg vært garantert at ting festet seg hvis jeg hadde puttet en hel pakke smør oppi der, så hadde jeg gjort det òg! :-)

Fortsetter under...

Set at Crinonen lever sitt eget liv hos dere :-) Jeg får heldigvis bruke Progestan, liker det mye bedre, ikke så mye griseri.

Takk skal du ha Collargol, setter pris på at noen har tro når jeg selv tviler. Man vet jo aldri... Vi har ett forsøk igjen hos Nordica, og tar nok det i August dersom det går skeis denne gangen også.

SMØR??? Synes jeg ser meg selv med en halvkilo melange

hahahaha!!!!!

Sambo og sykepleieren på st olavs hadde det skikkelig morsomt etter innsettinga. Jeg skulle sette crinone på doet ved sengene, og klarte først å skalle hodet i vasken, deretter kløp jeg meg selv da jeg skulle klemme ut den greia. Ropte jo au au hehe , Sambo fortalte at sykepleieren hadde småhumret for seg selv der hun gikk,akkurat som om hun skjønte hva som skjedde der inne. Sambo banket på og lurte på hva jeg holdt på med der inne tilslutt. hehehe. Måtte jo komme ut da ,ganske så lattermild hehe.

Heretter har jeg vært utrolig nøye med innsettingen hehe. ikke flere klyp her i gården!

Hei.Jeg er på rugedag 10 idag,men alle mine tester er negative og jeg merker ikke noe....:(

Hadde en blødning på rugedag 5 og mer brunt dagen etter.Var ikke så stor som en mens,men har en sterk følelse av at løpet er kjørt og det lille egget mitt har kommet ut sammens med blodet:(

Hva tror dere???? Skal jo egentlig ikke teste før om 4 dager.

Kan jeg ha noe håp igjen?....

Hei Bjørnen Collargol, jeg bruker også cyclogest og synes det fungerer ganske greit. Ganske ufyselig med det som kommer ut og sexlivet blir ikke det beste nei. Det har faktisk vært "tørke" i nesten 3 uker hos oss, man blir ikke spesielt lysten nei :/ . Og nå ser det ut som mensen kommer og gubben drar på ferie denne uka! Jaja vi får ta det igjen :)

Benta; du har en spennende tid i møte. 3 egg, wow!

Gjest Bjørnen Collargol

Høres ut som no rodentlig dritt med det dere må klemme ut oppi der. Det er "faste" stikkpiller som er veldig greie å sette på plass jeg har ;-)

Eller så sniker dagene seg av gårde. Er så glad for at jeg har funnet meg ei som jeg kan gå tur med stort sett hver dag. Ei som jeg jobber sammen med som er delvis sykmeldt. Dagene går liksom litt raskere så lenge jeg slipper å gå her hjemme alene hele tiden.

Mannen min har jobbet stort sette sent og lange vakter siden innsettet så har stort sett sett han rett før sengetid og så spiser vi et åltid mat sammen før han reiser på jobben.

Men han har fri til helgen så da skal vi kose oss litt og nyte hverandre, helst uten sex tror jeg, tjihi :-)

Annonse

Hei !

Her snegler dagene seg fremover. Sambo er på jobb og dagene blir lange. Har jo ei frøken som krever sitt, men hun er jo mer ute enn inne for tiden. Masse venner som hun er ute sammen med.

Husarbeid er det jo begrenset mye av når en er bare to hjemme.Og ikke er det spesielt morsomt heller.

Prøver å unngå å skremme meg selv med å lese for mye på nettet, men jeg må liksom bare hehe.

Har masse utflod og småsmerter i magen, men jeg tør verken glede meg eller grue meg til neste torsdag.

Var på apoteket idag og kjøpte inn mer folat og vitaminer.Gikk 3 ganger til hyllen med tester, og klarte å motstå å kjøpe.

Tror ikke jeg skal teste tidlig nei. Jeg skal klare å holde meg til rugedag 14 eller 15, hvis ikke mensen har kommet til da.

Er livredd for svaret, er det positivt så vet jeg at jeg kommer til å gå i redsel til jeg har sett en evt spire på ul. Og jeg kommer vel till å løpe på do hele tiden og se etter blod....

La oss håpe det blir en positiv overraskelse på oss alle.

Sånn på tampen her.... Har noen av dere katt? Har dere merket rar oppførsel på katten i det siste? Jeg har to, en hann og en hunn. Hunnkatten er desperat og skal opp i fanget.Hun er ikke særlig kosekatt egentlig.Så jeg lurer på om det er hormonene eller om hun sanser ting?

Gjest Bjørnen Collargol

Vi og har 2 katter. En hann og en hunn :-)

Her er det hannkatten som har vært veldig kosete i det siste. Hun er litt mere ut på farten. Kan vel egentlig ikke si at jeg har merket noen spesielt, men har egentlig ikke tenkt så mye på det heller.

Kan godt være at hun sanser noe, men det kan jo kanskje like gjerne være ditt humør som noe annet eller? Har egentlig ikke peiling jeg altså...

Ang dette med redsel ved positiv test så kjenner jeg veldig igjen meg i det du skriver. Det gjør noe med en når man har mistet gjentatte ganger liksom. Heldigvis får jeg tidlig og tett oppfølging når jeg blir gravid, men dersom det går til helvete så får de ikke gjort noe alikavell :-(

Får trøste meg med at blodfortynnende og masse ul skal hjelpe meg til å beholde!

Klæm

Var så innmari negativ tidligere i dag. Hele dagen har jeg gått å kjent etter "rumlingene" i magen som jeg har hatt helt siden uttak, men de har jeg ikke merket noe til.

Bare tenkt at; NÅ er det over, kroppen er helt stille.

Men så fikk jeg plutselig rumlingene tilbake nå i ettemiddag, med masse luft i magen og mange turer på do... Og da fikk jeg litt oppsving.. Mens så i neste øyeblikk tenkte jeg; "det KAN også være den heavy middagen med dessert jeg har spist hos svigermor i dag.. Det går opp og ned her i livet, så sannelig...

Gud hjelpe meg, denne uka kommer til å gå så JÆVLIG sakte!!

Nå i det siste har jeg ikke merket noe som helst....

Til og med crinonrestene har glimret med sitt fravær...

Åå som jeg gleder meg til i morgen!! Da kommer sambo hjem.

Han sa noe utrolig fint til meg i tlf i sted. "du ,sier han, vet du, at i magen din bor det trolig en liten gutt. Jeg har drømt det flere ganger nå, og det MÅ bare være sant.

Som jeg sa til han, i magen min er det nok bare mat!

Da lo han og sa, ja , du får bare tro det du, sjarmisen min. Jeg vet jeg...

Åå gud som jeg håper at han har rett!!!!

Gjest Bjørnen Collargol

Å så koselig da :-) Er nå søt disse mennene også da....

Jeg har de samme symptomene som jeg har hatt den siste uka jeg. Og så har jeg begynt å prøve å overse de symptomene jeg har.

I natt drømte jeg at jeg var høygravid og skulle gifte meg, men er jo relativt nygift så det stemmer nok ikke.

Ellers så sniker dagene seg avgårde. Har så og si vært ute og gått hver dag. Hadde hodepine i forigårs så da ble det ingen tur, men eller så har jeg gått mellom 1 mil og 7 km hver dag i det siste. Er litt stolt av det må jeg si :-)

Enda er det 4 dager igjen til jeg kan ta en test og 6 dager igjen til blodprøve...

Annonse

I morgen blir det vel pølse med cottage cheese... hehe

Gruer meg litt til sex egentlig.Har så masse rare tanker for tiden. Enn hvis noe skjer liksom.... Hva hvis jeg begynner å blø etterpå..

Kommer vel til å svime av jeg. Vi har holdt oss unna hverandre etter innsettingen, dels fordi vi har vært bortreist og har hatt jenta vår på samme rom, og så reiste han på jobb da vi kom hjem..

Er egentlig utrolig nervøs for sex, orgasme(skyte ut egget hehe)

Men det går vel bra....

Skjønner du er skeptisk da ja....Men som legene mine har sagt til meg, en kan ikke sørger for en sa selv. Ihvertfall ikke med samleie.Så ikke bær skyld for det.

Våkna i morges med en uggen følelse i magen. Kan minne litt om kvalme, så jeg lurer bare på hva som skjer..

Jeg er sikkert bare spent og nervøs, og at det er derfor jeg er småuggen.

Hadde håpet på finvær idag.. Men det ser dårlig ut gitt.

Ønsker meg sol og varme jeg! Ikke 11 + og regn....

Gjest Bjørnen Collargol

Ja jeg vet det.... Det hadde skjedd uansett om vi hadde hatt sex eller ei...

Jeg og vil ha sol og varme, men vi får klare oss med rundt 15 + og overskyet + regn av og til :-(

Skal snart ut og gå en tur, må ha på gnagsårplaster først, ehhh :-s

Gnagsår er vondt!!!!!

Her er det meldt litt finere vær i helgen, og jeg håper virkelig det blir som spådd! Er ikke brun lenger, i såfall må det være rust hehehehe

Du får sko deg godt og få på plaster. Jeg for min del har litt husarbeide som venter....

Ikke særlig moro, men det må til..

Huffda! Jeg håper dette ikke er blod av betydning og at det går over fort! Det kan jo fremdeles gå veldig bra!

Flere jenter nå nylig har testet positivt selv etter en del blod midt i denne uvisse perioden før man kan teste.

Jeg håper oppdateringen fra deg etterhvert inneholder mye hyggeligere nyheter...

Stor klem

Det kommer fortsatt litt. Bytter truseinnlegg for å ha kontroll på hvor mye det er.

Jeg har grått litt, det skal være sikkert. Men jeg kan ikke gi opp enda. Er jo bare rd 8 enda, og mye kan skje.

Virker som om smertene har dabbet av littegranne, kommer ikke i sånne tak lenger. Får håpe det er Crinonens feil. Kjenner jeg er sår etter bruk av den. Kan jo bare være en slimhinne som er litt skjør.

Det var godt å våkne i morges! Blodet er borte, og jeg er småkvalm hehe.

Så nå er det virkelig spenning på gang! Rugedag 9 og jeg vet at det er mange som har testa allerede på denne dagen. Jeg er kjempefrista til å ta en test, men jeg tør ikke..... er livredd for negativt svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...