Gå til innhold

Dag Harald Hovind! hva tror du?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var på Riksn på Ul på torsdag var da 13+4, nakkefold ble målt til 2,5 mm, og legen sa at den var litt stor,mer sa han ikke om den saken og han sa det på en slik måte at jeg ikke reagerte der og da. Jeg tok blodprøver for å få nøyaktige tall for risiko for down`s.

I forhold til min alder var sjansen for down`s: 1:516

etter funn på UL ble det; 1:773

så tallet går jo i min favør,babyen hadde ett stort og fint neseben. Er det grunn til bekymring?

jeg skal på ny UL om ca 14 dager og får da også svar på blodprøvene.

Ringte Riksn dagen etterpå og hun sa at jeg ikke måtte henge meg for mye opp i nakkefold målingen,det alene var ikke tegn på at noe var galt.

Har jo lest historier om de som har fått målt stor nakkefold og alt var bra og det motsatte,liten nakkefold og barnet hadde Down`s.

Klarer ikke å slutte å bekymre meg.

Fortsetter under...

Takk for svar, vet innerst inne at det er ingen grunn til bekymring,men med bekymringer for MA,ble gravid etter 1 pp etter MA i februar og styrtblødninger like før uke 8,fikk påvist blodansamling i livmor og diagnose truende abort,så er det ikke flere bekymringer jeg trenger. Heldigvis så har det ikke påvirket babyen at jeg har blødd,blør enda litt. Så bekymringene angående MA og blødninger har heldigvis sluppet taket. Så nå vil jeg ha noen bekymringsfrie mnd, nei dette skal ikke ta knekken på meg,jeg har vært gjennom så mye i det siste at nå tåler jeg visst det meste,men alle har vel sin grense,men jeg har heldigvis støttende kolleger og familie,og selvfølgelig samboer. Motgang gjør sterk som mamma sa da jeg hadde MAen.

Er vel trønderen som dukker frem og ikke lar seg knekke så lett.

Tusen takk igjen for svar; nå skal jeg senke skuldrene og kose meg med det lille vidunderet i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...