Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Fikk en svaaaaak positiv test på onsdag og idag så slo CB-digital ut fullstendig!! Tørr ikke glede meg altfor mye pga jeg har mista nå noen ganger, men drister meg til å rope ut her: JEG ER ENDELIG GRAVID!!!!!!!! Foreløbig termin er 24 februar!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Gratulerer så mye!! Håper du vil trives her inne. Kos deg, og lykke til!! Denne gangen går det bra skal du se.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Håper virkelig det ja! NÅ VIL JEG AT DU SKAL VÆRE FRISK LILLE KNERT OG HOLDE DEG INNE I 8.5 MND TIL!!!!! :D:D
CB-BabyBoy Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Gratulerer sååååååååå mye! Jeg har vært helt fortumlet i hele dag jeg, klarer liksom ikke helt skjønne det. Hjernen er nummen hihi. Vi har da termin med 1 dags mellomrom; i følge babyverden har jeg 23 februar. Men de sier også at jeg er 4+2 og bim sier jeg er på vei inn i uke 5... Er det det samme eller er jeg ikke helt med her? Ønsker deg uansett et riktig så koselig svangerskap!! Og endelig kan jeg også bytte nick
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Heisann CB-baby. Det stemmer at hvis du er 4+2 er du i din 5 svangeskapsuke. Du er jo 4 fullgåtte uker +2 dager. Lykke til begge to :-D Stor klem fra meg
goopia1 Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 ka gøy..tok 2 positive tester i går:):)etter terminkalkulatoren har æ termin 24 februar æ å:)spennende:):)
mamsen & guttaboys Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 GRatulERER!!!!!!! så gøy:) har termin selv ca 20 feb. tror jeg, har vært litt rot med syklusen i det siste. åååå det er så gøy å høre at flere har fått den gledlige nyheten:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2007 Ja!!! Så nå håper vi det at alle spirene som har klort seg fast nå holder seg der inne i 8.5 mnd til!! Det blir morro å følge hverandre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå