Gå til innhold

Da tusla jeg endelig over hit jeg også! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en svaaaaak positiv test på onsdag og idag så slo CB-digital ut fullstendig!!

Tørr ikke glede meg altfor mye pga jeg har mista nå noen ganger, men drister meg til å rope ut her:

JEG ER ENDELIG GRAVID!!!!!!!!

Foreløbig termin er 24 februar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk takk!! :D

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Håper du vil trives her inne.

Kos deg, og lykke til!!

Denne gangen går det bra skal du se. :)

Skrevet

Håper virkelig det ja! :D

NÅ VIL JEG AT DU SKAL VÆRE FRISK LILLE KNERT OG HOLDE

DEG INNE I 8.5 MND TIL!!!!! :D:D:D

Skrevet

Gratulerer sååååååååå mye! Jeg har vært helt fortumlet i hele dag jeg, klarer liksom ikke helt skjønne det. Hjernen er nummen hihi.

Vi har da termin med 1 dags mellomrom; i følge babyverden har jeg 23 februar. Men de sier også at jeg er 4+2 og bim sier jeg er på vei inn i uke 5... Er det det samme eller er jeg ikke helt med her?

Ønsker deg uansett et riktig så koselig svangerskap!!

Og endelig kan jeg også bytte nick :)

Skrevet

Heisann CB-baby.

Det stemmer at hvis du er 4+2 er du i din 5 svangeskapsuke. Du er jo 4 fullgåtte uker +2 dager. Lykke til begge to :-D

Stor klem fra meg

Skrevet

ka gøy..tok 2 positive tester i går:):)etter terminkalkulatoren har æ termin 24 februar æ å:)spennende:):):):)

Skrevet

GRatulERER!!!!!!! så gøy:) har termin selv ca 20 feb. tror jeg, har vært litt rot med syklusen i det siste. åååå det er så gøy å høre at flere har fått den gledlige nyheten:)

Skrevet

Ja!!! :D Så nå håper vi det at alle spirene som har klort seg fast nå holder seg der inne i 8.5 mnd til!! :D

Det blir morro å følge hverandre!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...