Gå til innhold

Noen me pos...neg og faktisk gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svaaaak positiv test i går ettermiddag/kveld, men nå i dag tidlig fikk jeg negativ... *sukk* håpet rakk jo å spire litt da.....Noen andre som hadde det slik og fortsatt var gravide? Skal legge til at det er fortsatt 3 dager til ikm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

**

Skrevet

hvilken test tok du? Kjøpte sånn billige tester - sånne strips. Og der fikk jeg falsk positiv en gang. Tok en clear blue etterpå, den var negativ. Null hcg hos doktormannen. Så de skal jeg holde meg langt unna. Vet om et par andre som har fått det også.

Har aldri hørt om noen som har fått falsk positiv med dei du kjøper på apoteket.

Håper og tror du er gravid jeg da:o)Vent et par dager å ta en ny test, eller løp opp til legen med en urinprøve om du ikke klarer å vente;o)

Skrevet

Tok en QR test som er kjøpt på apoteket, men venter på posten nå for der kommer clear blue digital.. så det blir og ta en av dem....*sukk*

Falsk positivt skulle ikke gått ann, men jeg tror det forekommer en del på det billige testenemen trodde ikke de skjedde på quick respons siden det skal en del til for å utløse dem....

Skrevet

Da tror jeg at du er gravid:o) Siden det er 3 dager til forventet mens så er det vel lite hcg enda:o) Hatr aldri hørt om folk som har testet falsk positiv på qr test, men det kan ta tid før det kommer veldig klar strek:o)

Krysser fingrer for deg jeg!!!!!!!

Skrevet

Nå er jeg spent på om du har fått testene i postene :-D

Tenker på deg og håper at det blir positivt svar

Klem

Skrevet

Hei=)

Jeg har skrevet brev til deg...=)

Men kan jo svare her også, fikk ingen tester i posten så det bli opphold i testinga til mandag/tirsdag=) Kan hende det er like greit=)

Skrevet

Tusen takk Dirtsa=)

Bare så rart den er negativ i dag... og nå er det sånn jeg nesten begynner og tvile på streken i går... hmmm..

Håper virkelig det er noe=)

Skrevet

Kan hende konsentrasjonen med hcg i urinen du testet i går var akkurat høy nok til å slå ut på testen, men at urinen du brukte på testen i dag ikke var så hcg konsentrert:o):o)

Slapp av å ta en test om en dag eller to. (hehe, lettere sagt enn gjort, jeg vet)

En strek er jo en strek, ikke sant:o):o)

Skrevet

Ja sant.. de sier så=)

Fikk ikke tester i posten og har heller ingen så det blir ingen testing før mandag/tirsdag så.. får vel smøre meg med tålmodighet noen dager til=)

Håper virkelig en strek er en strek selv om den knapt nok synest....

Nå holder jeg litt vel hardt på det du sier tror jeg men men....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...