Gå til innhold

Noen andre som har disse symptomene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynner å bli bekymret for at jeg ikke får i meg nok næring... jeg står opp kl 10 hver morgen og har alltid pleid å spise frokost med en gang jeg står opp. nå klarer jeg ikke det. jeg er såååå matlei og kvalm og uggen og har ikke lyst på noen ting, det er først kl 3-4 om ettermiddagen når jeg er helt uthulet av sult at jeg spiser det første måltidet. og da spiser jeg bare en brødskive eller 2 og så spiser jeg noe til kvelds igjen før jeg legger meg. hvis jeg prøver å spise om morgenen ender det med at jeg brekker meg.

det føles som om jeg må bæsje hele tiden, men når jeg prøver kommer det enten bare luft eller så kommer det bare bittelitt. slik går det med jevne mellomrom gjennom hele dagen.

det begynner å bli ganske slitsomt nå.. noen andre som har ligende symptomer? vet ikke hvor langt jeg er på vei, skal til ul for å finne det ut snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det nesten slik som du har det..

Er sikkelig dårlig.. Klarer ikke å spise noe mat, liker ingenting lenger..

Blir dårlig av å tenke på all mat..

Og jeg har alltid vært glad i mat før, har alltid spist masse:)

Men nå klarer jeg ikke tanken på noe,er sikkelig irriterende..

Det går over etter en stund mener jeg å huske fra sist gang jeg var gravid.. Men det er forferdelig nå mens det står på..

Jeg er forresten 10 uker på vei,tror jeg.. Skal på ultralyd 25juni for å få vite helt sikkert hvor langt jeg er på vei..

God bedring til deg:)

Skrevet

*rekker opp hånda* Sånn er det med meg også. Men jeg klarer liksom ikke la være å drikke og det gjør meg også kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...