Gå til innhold

2 års kontroll og SATS skjema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev dere på alle ordene barnet/barna kunne utenom de som står oppført eller la dere bare til noen få?

Jenta vår skravler som en foss og det er faktisk ikke plass til å legge til flere ord på de linjene som er satt av til det.

Jeg tenkte at det ser kanskje litt dumt ut med en ekstra lapp med masse ord på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bare å si det til helsesøster det, at hun sier mange fler ord enn det er plass til:-)

Og det merker vel hun på kontrollen også...

Skrevet

oj ,må man skrive alle orda 2 åringen kan si??Det har ikke jeg plass til på ett ark heller gitt.

Skrevet

Vi skreiv ikke noen ord.

Legen pratet med han, og det var bra nok det

Skrevet

Hva er et SATS skjema?

Trodde helsesøstra brukte TRAS jeg.

Skrevet

Det står SATS-screening av to-åringers språk

Skrevet

TRAS begynner de vel ikke med før i bhg?? gjør de vel?

SATS skjema er et skjema foreldre skal fylle ut selv ang språkutviklingen til barnet ved 2 år....

Gjest MariRari
Skrevet

Vi måtte ikke fylle ut noe. Helsesøster pratet med han mens han lekte og så kommuniserte de litt over et puslespill.

Skrevet

Jøss, dette fikk vi på 15 mnd. kontroll og skulle fylle ut frem til 18 mnd. men det var allerede ikke plass til å skrive alle ordene.

Bare sa det til hs jeg, at det ikke var plass..'

ungen snakket jo setninger..

Skrevet

Det er det ungen min også gjør, hele setninger med 4-5 ord av gangen og et godt utviklet ordforråd.

Gjør som deg jeg da, sier bare i fra. HS skjønner det vel uansett for hun snakker som en foss

Takk jenter!

Skrevet

Glemte å ta med skjema jeg. Sa jeg kunne fylle ut nytt eller ta med, men hun sa det ikke var nødvendig. Hun merket fort at hun skravlet masse. Og hu største var sen med å prate, så hun skjønte fort hun ikke var sen når jeg ikke spurte om noe. (det gjorde jeg sist.. hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...