Gå til innhold

Har hatt så ømme pupper de siste par dagene,kan d være el som er på vei,eller kan jeg være gravid???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

D stikker i puppene,spesiellt ved og på brystvortene,og puppene er ømme.i dag frøs jeg på puppene,og d verket litt i vortene.jeg skjønner ikke dette,har nettopp hatt mensen,var ferdig med den tirsdagen.Den kom 1 uke over tiden.Fikk den mandag den 4.så jeg hadde den i 8 dager.vet man kan ha vanlig mens og likevel være gravid.sjelden.men d hender.men kan man ha stikninger i puppene og ha ømme pupper vis el nærmer seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok og skulle måle tempen nå før jeg går og legger meg igjen,og den var lavere enn jeg bruker å ha til vanlig.D er ikke noe fast for meg tror jeg,men d er kansje 37.2-3.der omkring.Nå var den 36.85.Kan jo være fordi jeg fryser da,jeg har fryst i hele kveld..Men når man skal måle tempen,må man gjøre d om morgene da kansje,med en gang man våkner? jeg tenkte å se om jeg er gravid..Hvor høy må tempen være da? og et par ting til,jeg har masse veldig synlige blodårer på brystene.jeg har hatt d før,jeg innbilte meg at jeg var gravid den perioden.men var d ikke.Dette var i forrige mnd.da forsvant blodårene når jeg var kald på puppene.men nå forsvinner de ikke! de er der,like synlige..og den siste tingen,jeg kjenner ikke livmortappen min,men har prøvd å kjenne på den noen ganger de siste par 3 ukene.og før mensen forsvant den mer og mer opp,til slutt var d bare så vidt jeg greide å kjenne den,den bøyde seg også bakover.Nå nettopp kjente jeg på den igjen,og den er akurat som da,bare at jeg innbiller meg at den er "annerledes"på en måte,jeg kan ikke forklare d.Jeg har mye utflod oppi der,d er kansje d..D er som om d er ekstra mye akurat på livmortappen.kansje jeg bare innbiller meg d.men d er iallefall mye utflod der.Akurat nå var den helt hvit. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis du ikke har målt den under tunga om morgenen med en gang du våkner, kan du ikke stole på at tempen er riktig. tappen trekker seg ofte opp ved el og åpner seg. kan du kjenne en liten åpning i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hadde liknende symptomer i fjor sommer. Litt sen og "rar" mens, og så veldig vondt i puppene, kvalm, svimmel, frøs og svettet om hverandre. Jeg hadde mensenblødning, men siden jeg var så uggen og rar, tok jeg en test på innskytelse - og den var positiv!

 

Ikke for å skremme deg, men for meg viste det seg at jeg var kjemisk gravid - dvs. at egget ikke festet seg skikkelig. Legen min sa jeg måtte vente og teste etter 14 dager igjen, for å se om spiren satt der eller om jeg hadde mistet det ved mensenblødningen.

 

Etter hvert ble sympt svakere (men det tok 10 dager før de begynte å bli svake), så jeg var ikke så overrasket over at testen var negativ da jeg testet igjen.

 

Imidlertid sa legen at en blødning ikke betydde at det ville gå galt, og jeg hadde sterke symptomer, så det kan godt hende at du er gravid nå :) :) Min søster hadde mensen første måneden hun var gravid og trodde at løpet var kjørt, men i dag har hun en jente på 3 år :) Lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...