Gå til innhold

tjukk baby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min er 56cm lang og veier 5500gram..

syns dere h*n er tjukk da??

det er noen som har sagt det til meg c.men på helsestasjonen sa de ikke noe om det,bare at han vokser normalt..

jeg fikk til å med spørsmål av en dame om jeg mater babyen når h*n vil ha mat..noe jeg gjør..

er det normalt å ikke gi babyen mat hvis den er sulten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat babyen din når han er sulten! Ikke noe som heter "tjukk baby". De vet selv hva de har behov for og når:)

Skrevet

øhh.. sorry meg, nå har jeg ikke sett barnet ditt, men h*n er absolutt ikke feit... små barn skal være lubne, og runde! dete r sjarmen det... men tjukk? nei , ditt barn er ikke tjukk!

Skrevet

Gi babyen mat når den er sulten! Synes ikke han høres spesielt tjukk ut jeg. Ganske normal egentlig.Det er jo babyer som er godt over 4 kg når de blir født, og kanskje 52 cm. da er det vel ikke noe rart om de er 5,5 kg når de er 56 cm?

Eldre mennesker har en tendens til å hele tiden påpeke hvor tjukke babyene er. Jeg får høre det hele tiden at lillegutt er en kraftig plugg, men han er ihvertfall ikke av de tjukke så jeg vet egentlig ikke hvor folk får det fra. Han har jo en god dobbelthake da:)

Nei la babyene være som de er! De spiser når de er sultne og stopper når de er mette. Sånn er det.

Skrevet

Bare spørsmålet ditt gjør meg sjokkert. Tjukk baby? Er det noe som heter det?

Skrevet

det var jo det jeg lurte på da..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...