Gå til innhold

Eksen til mannen min er så inmari hyggelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har hun funnet det for godt å fortelle mannen min at jeg ikke har gode gener. Som forklaring sier hun at jeg er feit. Tidligere har hun også prestert å kalle meg stygg.

Koselig?

Så nå er jeg driiiit lei meg, skikkelig fæl følelse. Jeg har heller aldri truffet denne eksen så hun har egentlig ingen grunn til å være så kjip mot meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke bry deg om henne,,hun er sikkert bare missunnelig på deg =)

Skrevet

Dette ville jeg tatt med humor. Sikkert lett for meg å si, men her lyser det jo bitterhet for at DU endte opp med mannen og ikke henne. Har bare en ting å si om henne: umoden!!!!

Skrevet

unnskyld meg, men hvorfor forteller mannein deg dette??

Skrevet

Hvorfor har mannen din kontakt med henne? Når hun sier slike ting om henne han elsker, burde han vel ikke være så interessert i å ha kontakt med henne? Hun er jo bare slem. Hun er vel bare misunnelig pga du fikk han og ikke henne da....

Skrevet

Hvis du aldri har møtt henne må det jo være mannen din som har fortalt deg hva hun har sagt. Det synes jeg er mye mer dårlig gjort enn at en sjalu x sier halvstygge ting om deg!

Skrevet

Hun skriver til han noen ganger, helt uten eller mål eller mening det hun skriver. Mannen min har ikke noe til overs for henne men svarer for høflighetens skyld.

De meldingene i går var det ikke meningen at jeg skulle se, han prøvde å slette de "slemme" men glemte en. Etter at hun skrev det så sa han at han ikke ønsker at hun skal ta kontakt mer og hun sa det var greit. Men dumme dama skjønte ikke hvorfor! Hun skjønte ikke hvorfor han ble sur når hun kalte meg feit, for det var jo bare et faktum... Snill?

Hun er forresten gift, men har nok fremdeles følelser for mannen min, så jeg vil si at hun er rimelig patetisk ja!

Skrevet

Men egentlig så ble jeg ganske lei meg fordi mannen min prøvde å skjule det hun sa om meg. Jeg vil jo heller vite det! Også tenker jeg sånn nå at det sikkert er flaut for han å ha en kone som er så stygg og feit at andre reagerer på det...

Skrevet

Litt av en hersketeknikk mannen din bruker mot deg, som føler at han er nødt til å fortelle deg dette!

Hev deg over det! Det virker som om hun er sjalu. Fortell mannen din at han kan spare seg fral å videreformidle ting som åpenbart sårer deg.

Skrevet

Som sagt, han ville ikke si det!! Men han glemte å slette en av meldingene og jeg leste hans mobil... Han ville ikke at jeg skulle få vite det, men jeg VIL gjerne vite sånne ting. Ikke gøy at folk snakker om meg bak ryggen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...