mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg leste for en stund siden at noen laget en tråd her inne som gikk på om en studerte størrelsen på sin guttebaby (kjønnorgan) opp mot andre babyer. Den tråden gjorde meg kvalm,når jeg leste nedover.Jeg synes alvorlig talt at det heller mot pedofili,når en sitter slik og snakker om en babys penis.Om den er stor eller liten,hvordan faren er utstyrt i forhold til guttebabyen.Nei æsj det syns jeg var vemmelig og jeg håper virkelig at ikke noe av dere kommer i nærhten av min sønn når han er naken. En studere ikke penisen på guttebabyer og tenker om de er store eller små og hvordan de vil bli,som sagt,jeg synes det heller mot pedofili.
Hannahs-mor06 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 har ikke lest den du ref til, men helt enig med deg,,æsj, det var ekle greier..
snartmammapåny Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Helt seriøst eller? Folk er ikke riktig kloke...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Det har vært de siste ukene,men da har jeg ikke orket å egnasjere meg,for ting har skjedd her og jeg er som regel utslitt,men fikk så lyst til å slenge ut disse trådene.for jeg synes det faktisk var vemmelig.Jeg ble helt kvalm
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 jeg er helt enig med deg.. mormor til lillegutt tok seg den friheten å kysse på tissen hans,vet at det ikke er noen ekle tanker bak det,men jeg syns det er vemmelig
Hannahs-mor06 Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 du tuller?? uff, det er jo helt forferdelig å gjøre det, og å informere om det her inne i ettertid er ikke helt bra det heller,,
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Er det noen som gjør det?? Jeg tror ikke det handler om pedofili, men "jeg-er-bedre-enn-deg-syndromet". Du vet..det er mange som lider av det. Jeg pleier ikke selv å ofre tissemennene til gutta mine så mange tanker, annet enn når de tisser på meg eller står rett til værs. Da er jeg litt engstelig for at de skal få vondt når jeg dytter den nedover i bleia.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 jeg er helt enig med deg Meesah og HattiFnattene♡ =)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Synes generelt det er mange upassende og teite innlegg her. De verste er "er babyen min tjukk" - stilen....det gjør meg kvalm...
-MtG- Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Det er da vel normalt å legge merke til størrelsen på tissen til guttebabyer???? Jeg synes ikke det er merkelig i det hele tatt. Det har da ikke noe å si for hvor stor den blir seinere uansett, men man sammenligner da sin egen baby med endres? Har du aldri tenkt at "å den babyen har tjukkere lår enn min" eller "den babyen der hadde lite hår". Det er da like normalt å tenke "den babyen hadde større tissemann en babyen min". Er det bare meg som er helt på jordet??? Man sammenligner kroppene til disse små. Det være seg kjønnsorganer eller ører...
belli72 Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Hei, ærlig talt! Pedofili er en seksuell legning, og har da ingen verdens ting med hvorvidt man observerer om poden er normal hva størrelse på tissemannen angår.... Det er da ingen som har skrevet noe om seksuell tenning relatert til dette! Akkurat som om man er pedofil dersom man synes babyen har stort eller lite hode.....
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 Klart det er en ekkel tanke, men synes ikke det er noe å ta opp igjen. Hvis det rysta deg så mye da du så innlegget, trenger du jo ikke å legge inn et nytt? Sier som noen over her sa, at jeg ofrer ikke tissemannen en tanke en gang!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. juni 2007 Så du belli synes at det er like naturlig med å studere kjønnsorgan som det er å se på hodeform f.eks.Kan du da likså godt stryke poden over kjønsorgane som over hodet da,siden det er like naturlig med begge deler. Nei jeg synes det heller mot pedofili når en diskutere størrelsen på poden sitt kjønsorgan.NEi,ingen sa at de fikk tenning av dette,men at de satt og diskuteret at jeg har to sønner med en mann som er godt utstyrt og da har sønnen hans stort kjønnsorgan og en som ikke er fult så godt utstryt,men han har ikke så godt utstryt pappa.Da begynner enn å tenke på hvordan barnet vil se ut i voksen tilstand osv. Jeg håper bare at ingen i min omgangskrets tenker slik,noe jeg ikke tror de gjør,for alle som jeg har sagt dette til er like rystet som meg.
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. juni 2007 #14 Skrevet 16. juni 2007 Barn er kjønnsløse! Derfor er like naturlig å se på/diskutere guttetissen som barns hodeform eller hvor mye hår på barnet har på hodet. Men man skal velge sin samtalepartner med omhu. Dette er ikke noe man diskuterer på bussen akkurat. Å i det hele tatt tenke at en slik diskusjon har noe med pedofili å gjøre sier mer om deg enn om innskriverne!
ScaryMama Skrevet 16. juni 2007 #15 Skrevet 16. juni 2007 Her er det tydeligvis noen som ikke vet hva pedofili er. Uten at jeg skal lage et lengre innlegg om hva det er, så kan jeg fortelle hva det ikke er- nemlig det at mødre registrerer størrelsen på sitt og andre barns penis. Det har seg slik at i dagens samfunn så er det mye fokus på mannens størrelse. Hvis en gutt på skolen opplever at hans penis kommer "til kort", så kan det skape dårlig selvbilde og han kan også dessverre bli utsatt for mobbing. Vi mødre ønsker det beste utgangspunktet for våre barn slik at de kan unngå mest mulig vondt og smerte. For en gutt så er det faktisk viktig å ha litt størrelse
suseduse Skrevet 16. juni 2007 #18 Skrevet 16. juni 2007 jeg er ikke enig i at det heller mot pedofeli, men skjønner bare ikke hvorfor man skal såkalt måle str til en baby tiss... er da vel et fett det! jeg vasker han der nede, men aldri tenkt noe over om den er stor eller liten, syns det blir litt merkelig jeg.. men jeg tror ikke de som gjør det har noe seksuelt bak det..
OsloMor Skrevet 16. juni 2007 #19 Skrevet 16. juni 2007 Herregud noe så tåpelig av H.I., å begynne og trekke inn alvorlige seksuelle avvik som pedofili. Er helt enig med" KOzy K og Nikolai", og tror at disse gutte-mødrene ganske uhøytidelig og med glimt i øyet har diskutert/sammenlignet dette. Husker noen var bekymret for om kjønnsorganet til den lille jenta si var normalt, det var ikke bare rasjonelle og pene svar hun fikk, for å si det slik, Uansett så har jeg bare jenter, men nekter å tro at disse mødrene er noen sprø seksuelle avvikere, egentlig må jeg bare le av en slik overdramatisering fra H.I. sin side,
Happy Ignorant Skrevet 16. juni 2007 #20 Skrevet 16. juni 2007 Dette var et idiotisk innlegg, HI!!! Synes det virker som det er deg selv som har problemer her, hvis du mener andre mødre ser noe sexuelt i en babyguttetiss, fordi de vurderer om den utvikler seg i riktig retning, er du jommen ikke vel bevart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå