manonym Skrevet 16. juni 2007 #26 Skrevet 16. juni 2007 Nei så koselig da!! Må kose dere kjempe mye!=)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. juni 2007 #28 Skrevet 16. juni 2007 jeg vasker hendene mine både før og etter. Når noen tar på hendene hennes, vasker jeg henne. Koker smokker ofte...også leketøy som hun tygger på. De andre barna mine må alltid vaske seg på hendene etter de har vært ute (skole, bhg, sanden) før de tar på henne. Jeg gjør sikkert flere ting og, men det går på autopilot så jeg klarer ikke å huske alt i farta.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #29 Skrevet 16. juni 2007 Herlighet! Du kan vel ikke be folk skjerpe seg bare fordi de syns det er uhygenisk og ikke vaske seg på hende etter toalettbesøk??! Ingen her som snakka om noe annet.. Det var det du som tok opp.. Det er det som omtrent skjer i alle diskusjoner her.. Plutselig kommer noen inn og legger til ting som ikke er diskutert, å så blir det helt feil! Jeg syns også det er grisete og IKKE vaske seg på hendene! Det er noe jeg har lært helt siden jeg var lite, og det er noe de fleste barn lærer.. Tilogmed i barnehagen! Så det og folk skjerpe seg fordi de syns det er grisete var skikkelig tåpelig!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #30 Skrevet 16. juni 2007 Tisset til babyen er såpass rent at det i prinsippet kan drikkes. Når jeg skifter tissebleie tar jeg ikke på innsiden av bleia. Jeg holder babyen i føttene når jeg vasker, og er heller ikke i kontakt med stumpen når jeg vasker. Det eneste jeg er i kontakt med er en varm vaskeklut og får kun rent vann på fingrene. Hvorfor trenger jeg da vaske hendene? Vasker hender gjør jeg alltid etter selv å ha vært på do.
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. juni 2007 #31 Skrevet 16. juni 2007 Til alle dere som synes jeg er ekkel: Les innlegget mitt en gang til. Kanskje dere ser at det gjelder i tilfeller hvor frøkna mi ikke er noe særlig blid. Mammas tissebesøk er ytterst kjedelige i utgangspunktet og hvid hun i tillegg er i dårlig humør så er det faktisk det siste jeg tenker på om jeg har vasket hendene eller ikke. Da er det viktigste for meg å gjøre dagen bedre for henne. Så det er ikke snakk om at jeg konsekvent ikke vasker hender etter tissebesøk... Slutt å kok sammen deres egne historier! Datteren min lærer dette raskt nok! Når det gjelder besøk på offentlig toaletter så skal det jommen godt gjøres å ikke få andres bakterier på seg for om du ikke får det på toalettet så får du det garantert fra håndtaket på handlevognen, fra penger, fra varen du står og holder i (som nevnt tidligere). Jeg vasker meg alltid etter toalett besøk på offentlig toalett, men det er mer for å få vekk andres bakterier for en kort stund, og når jeg kommer hjem vasker jeg alltid hender og alltid før jeg lager mat til enten meg eller tuppa! Har til gode å se noen ta med papir i håndtaket på vei ut fra toalettet (bruker stort sett albuen selv om jeg ikke er ordentlig tørr på henda), så det spørs om ikke dere hypervaskere er i fåtall!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #32 Skrevet 16. juni 2007 utrolig dustete tema å diskutere.........
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #33 Skrevet 16. juni 2007 Jammen har folk blitt engasjert i dette temaet:)) Jeg vasker selvfølgelig henda etter at jeg selv har vært på do. Men når min 5 mnd gamle jente har tisset, og jeg skifter på bleia, ser jeg ikke det som nødvendig å vaske hendene. Det er ikke bakterier i hennes urin, kunne fint ha drukket den uten å få noen men...
Duddlidu Skrevet 16. juni 2007 #34 Skrevet 16. juni 2007 Hehe, jeg er hysterisk på offentlige toalett! Kan godt skru på vannet med hendene, men skrur de alltid igjen med papir eller en albue. Tørker hendene helst under sånne lufttørrere og åpner døra til toalettene med albuen, foten, kneet eller hva det nå måtte være for å komme ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå