Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 17. juni 2007 #51 Skrevet 17. juni 2007 Fyttirakkern så arrogant og ekkel du er mamma til en stor og en liten. Pass på deg selv du. Ser til stadighet at du spyr ut med ting du har lest i BAM, eller andre steder, fordi dette er anbefalt. Klarer du ikke tenke selv? Godt at du fikk en unge som fungerer etter boka, og er slik unger er anbefalt å være men det er ikke alle som har det, takk og lov for at mitt er et selvstendig individ, og ikke en prototype. Pass på deg selv og barna dine, du.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #52 Skrevet 19. juni 2007 Jeg låser ungen inn i et skap om natta og tetter igjen vognåpningen med gaffatape. Sånn. Da ble det mørkt. Hallooooooo...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #53 Skrevet 19. juni 2007 Noen som kan vise meg en link til en side hvor det står at dette er helsefarlig? Tror det ikke før jeg får se det. Og folkens husk at man ikke skal tro alt man leser... Det står så mye forskjellig på nett, det er vanskelig å vite hvilke sider man kan stole på.
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 19. juni 2007 #54 Skrevet 19. juni 2007 Syns hovedinnlegger kan holde seg inne på kranglesiden. Føler altid du kommer me innlegg så du skal få frem hvor god du er og hvor "dårlige" alle andre er!! Nei jeg bruker ikke helseteppe, men ser ingenting galt i det!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #55 Skrevet 19. juni 2007 Selv om det ikke blir å vare, finner vi selvfølgelig andre måter å gjøre det på enn å legge et helseteppe over vogna.. stakkars unge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå