Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Må man passe seg for all mat som inneholder løk? (sauser,potetgull,pose mat osv) eller er det bare rå løk? Og hva med hvitløk?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Prøv deg frem, alle reagerer forskjellig Jeg har spist hvitløk og purreløk hele tiden, men i de første mnd kuttet ut løken pga at han reagerte litt (tror jeg da) Men nå når han er 4 mnd spiser jeg det meste igjen. Det verste var faktisk melk, når jeg kuttet det i noen uker va magevonten borte! ;)
guita Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Noen kolikkbarn kan reagere på løk. Ellers er det ingen grunn til å kutte det ut. Når det gjelder hvitløk er det faktisk sånn at mange babyer drikker mer når mammaen har spist det!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har ikke hatt kolikkbaby, men han reagerte på løk. Løk og iste fikk han vanvittig vondt i magen av. Prøvde å holde meg unna det meste med løk i de første mnd.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Hvitløk skal visst ikke gi noe luft i magen. Min reagerte ikke på løk. Så etter jeg fant ut det, spiser jeg masse løk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå