Gå til innhold

trampoline, 19 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

naboen har kjøpt trampoline som vi kan låne når vi vil. jenta mi på 19 mnd er helt hekta, og vil hoppe hele tiden. hun har raskt fått full kontroll og hopper rundt som en kenguru. søtt. jeg syns det er så utroli hvor fort de lærer når de får muligheten til å prøve! andre med små kenguruer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

irriterende med skrivefeil. jeg mente å skrive utroliG ikke utroli...HI

Skrevet

helt klart at jenta vår (18mnd) koser seg med trampolinen! Hun har en liten på ca 1x1m med håndtak for å holde seg i - og det er stas! Men det var mer stas å få hoppe sammen med kusina på 13år på en stor trampoline......

Skrevet

Og du vet sikkert at det ikke skal være mer enn en persom på trampolinen i gangen og at grunnen et stor fare for skade på person.

Skrevet

De syns nok det er kjempestas. Vi har trampoline som vi bruker å trene på og som snuppa på snart 9 år hopper på. Men lillegutt på 20 mnd får ikke lov. Ikke bra for de. Barn under 3 år burde helst ikke hoppe på trampoline.

Skrevet

HI her. selvfølgelig hopper hun alene på trampolina, med nett, og vi står og passer på hele tiden? hun hopper jo bare sånn 20 cm opp i lufta. er det ikke like farlig å klatre på en stol eller i en trapp? farer er det jo overalt! jeg tenker at når hun har glede av å bruke kroppen sin, så skal hun få lov til å det, og at dette igjen vil gjøre henne tryggere i andre situasjoner. huff. man føler seg bare som en dårlig mor av å lese, eller skrive innlegg her....

Skrevet

Jenta mi elsker også å hoppe på trampoline men det er sjeldent hun gjør det da. Er så redd for at hun skal lande feil å brekke beinet eller noe. Dattera til ei jeg kjenner brakk beinet da hun hoppa på trampoline, hun landa feil å knekk knakk..offf..

Bare passe på at hun hopper alene, å ingen flere for da kan det gå galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...