Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 grunnet at jr har hatt litt dirring på øynene, og risting på hodet. Har hørt at det ikke er så unormalt med litt risting på hodet, men den siste tiden fått så mye komentarer på det, så vi bestemt oss for å gå til legen. Der sjekket de litt av hvert, syn, ++, synet er bra, og jr ser meget bra. Men ristingen skjønte ikke legen seg så mye på, så ville at vi skulle komme tilbake etter helgen til ct etc. Grundigere undersøkelser av spesialist o.l Er så lei meg og nervøs i dag. Tror jeg har grått meste parten av dagen, skjønner egentllig ikke hvorfor de ikke kunne tatt alle tester idag, istedte for å sende oss hjem, få oss til å ha en forferdelig frustrerende helg. x fingrene for at dette ikke skal være noe farlig. Jr er jo i fin form ellers.... Er det noen som har vært borti noe lignende, har noen beroligende ord til en mor som er keen på å sove litt i natt
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 sov godt:) det er nok sikkert ikke noe farlig. Ei dame i nabolaget har rista på hodet så lenge jeg kan huske, og jeg tror det er noe nevrologiske greier:) hun er sprek som en fole:)det trenger selvfølgelig ikke være noe sånn i det hele tatt, hodet er ganske tungt-kanskje han bare er litt ustødig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå