SpiseLise Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Så at du hadde svart på vaksineinnlegget. Du skrev: "Uff, nå ble jeg bekymret. Vi tok denne vaksinen uten å tenke over det vi. Tenkte bare at det var en vaksine og ferdig med det. Jenta vår skrek mye da hun ble stukket og hun fikk feber etterpå." Det var absolutt ikke meningen å gjøre deg bekymret. Jeg forstår veldig godt at du har takket ja til den vaksinen, de aller fleste gjør jo det! Og det går HELT SIKKERT bra!! Såvidt jeg har skjønt, er det helt vanlig at barna gråter etter stikket og får feber etterpå uansett hvilken vaksine de får. Det er forresten fullt mulig å skippe vaksinen fra nå av, hvis det fortsatt gjenstår noen doser. Om du velger å fullføre, så går det sikkert fint uansett. Jeg ville bare si hvorfor vi takket nei, slik at andre også kan tenke over om det er nødvendig med den vaksinen eller ikke. Det var helt tilfeldig at jeg satte meg inn i temaet egentlig. Men tatt i betraktning at den er såpass lite utprøvd, og at innføringen skyldtes press fra foreldre etter diverse mediaoppslag (og ikke anbefaling fra helsenorge), så valgte vi å la den være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå