Gå til innhold

kan legen ta feil av hjertet på UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen og tok UL, var da 4+6. Hun mente hun kunne se hjertet som slo......!!!!!!!!!!

Noe må hun vel ha sett der,eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det hørtes litt tidlig ut..Jeg så og hørte hjertelyden da jeg var 7+3 og det er også tidlig...må huske på at fostere er 2 uker kortere enn oss også...vet at hjerte slår 25 dager etter unfangelsen så da kan du jo regne ut selv når det skal begynne å slå :)

Skrevet

I dag er det 22 dager siden unfangelsen. og da var det 20 dager da jeg tok ultralyd.

Hun lurte på om jeg kunne være litt lengre på vei.

Men føler det ikke går ann.

Tok ut hormonspiral 9 mai, begynte å blø 11mai (kan jo ha vært noe med hormonene da spiralen ble fjernet,har nesten ikke hatt mens på 4 år:-), Hadde EL slim den 24 mai.( tror jeg da, har aldri vært obs på det før )men det var mye slim som kom ut.

Hun sa at det går ann å bli gravid et par dager før spiralen taes ut.

Men er nok 5+1 ( skal mye til at jeg er lengre)

KLEM

Skrevet

Jeg tror det kan stemme selv om jeg og trodde det var for tidlig, hun over sa jo 25 dager, men hvis du er 22 er jo ikke d sååå stor forskjell, dessuten tror jeg ikke hu dama juger liksom.. hehe..

Skrevet

Da jeg var 5 svangerskaps uker på vei så vi kun en svart innsunkning i livmoren. I uke 7 så vi et foster med bankende hjerte. Aldri hørt om banklende hjerte før uke 5 jeg. Kan hun ta feil av dine uker da tro?

Du må være lenger på vei!

Skrevet

Hvor stort var embryoet da?

Skrevet

du må ha vært lenger på vei i tilfelle..er ikke mulig å se hjerte banke så tidlig....

Skrevet

Det var bare utvendig UL så kanskje det ikke er så lett å se.

Hun skulle bare sjekke at det var noe der og at jeg ikke var gravid utenfor livmora.

Var hos legen med min datter og det var bare tilfeldig at hun tok en ultralyd. Fikk ny time i uke 8.

Jeg selv kunne ikke se noe på skjermen, bare en liten skygge der hun viste at embryoet lå.

Ikke annet å gjøre enn å vete å se :-D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...