Gå til innhold

BITER BITER BITER BITER....... HJELP Å FÅ?

Anbefalte innlegg

Sønnen min har begynt å bite,ikke bare i puppen men i nesa mi ,kneet,nakken og elllers der det er løs hud. :) Han har 8 tenner så det gjør skikkelig vondt. Når jeg sier nei med bestemt stemme og setter han bort så smiler han den luringen.Han blir 10 mnd den 18.8.07

Hva gjør dere andre????? eller biter barna deres ikke???

Jeg må si at jeg er veldig glad i å kose han og holde ham inntil meg og da blir jo anledningene flere...

Fortsetter under...

Jeg hadde også det problemet med min, han bet masse i ansiktet mitt. Mamma tipset meg med at jeg skulle late som jeg gråt, det gjor hun med oss da vi bet. Å da hadde vi blitt leie oss å sluttet.

Jeg prøvte dette med min gutt, men han begynnte bare å le. Syns dette var kjempe morsomt. Hehe han har visst ikke sympati.

Men du kan jo prøve. Små babyer har ofte masse sympati for mammen sin å vil ikke gjøre noe "vondt" med dem.

Lillegutt her sluttet av seg selv, det var liksom bare en periode

Pøve å gråte ja,det skal jeg gjøre.Humret litt da du skrev at han bare begynte å le. Tror nemmelig at dt er det han kommer til å gjøre. Jeg lager mange rare grimaser og han elsker det og ler. Lager jeg gråte grimase og lyd i tilegg så er det sikkert enda morsommere vi får se.

Du signerer med mamma til hjertebarn. Har sønnen din en hjertesykdom eller noe eller er han rett og slett barnet i hjertet ditt.:)

Jeg lurer forde min sønn snart 10 mnd har hull ihjertet, såkalt vsd. Han er frisk og rask da ,men det var mye bekjymring da vi skulle hjem med ham fra sykehuset og trodde han kanskje skulle dø eller noe.Kjenner ingen andre med barn med hjertefeil så jeg ble bare litt nyskjerrig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...