Gå til innhold

Ble oppgitt her om dagen:)Litt klage innlegg.hehe.

Anbefalte innlegg

Selv om jeg føler at dette svangerskapet er 1000 ganger bedre enn det forgje er jeg ganske sliten akkurat nå...

Må bare få ut noen frustrasjons ord om dette,hehe.Dere får bare bære med meg litt her:)

Jeg er i full jobb, gravid, en 1 åring og et beist av en hund som skal ha tur HVER dag.Oppå dette kommer rydding av hus,vasking av klær osv...( sikkert det samme som mange andre mødre her inne)

Og hvor en min mann?

Han er på jobb på den franske Rivieraen...

Jeg vet at han savner hjem, men klarer liksom ikke helt å synest så voldomt synd på han..

Han har vært der i 3 uker nå, kommer hjem i 2 dager om 1 uke fordi vi skal i brylupp. og så drar han tilbake 1 uke...

Jeg vet jo at det er jobben hans og slikt så jeg kan ikke klandre han for det...

Men rivieraen da!!!!! Det er jo nesten syden..

Og så kommer saken da....Fikk en MMS her i går hvor det stod: er SÅ digg å få fri tidlig fra jobb (klokken 2 i stedet for halv 4) Og så var det et bilde av han mens han ligger å koser seg på stranden i 30 grader!!!!!!!

Her satt jeg hjemme i norge,helt i kjelleren med regn... Ble såååå oppgitt, sa det til han også..Du må bare kose deg masse der nede, men den mld ble jeg skikkelig misunnelig på.

Hver dag går dem først på stranden etter jobb og på kvelden er dem ute og spiser og koser seg..snufs.hehe.unner han alt i verden...

men skjønner dere litt hvordan det er å sitte igjen hjemme litt på felgen og lengte etter å få sove litt lenger 1 morning? Jaja, 2 uker til så skal vi på ferie..

Fortsetter under...

Huff.. Blir misunnelig bare jeg hører på DEG jeg..:P Forstår godt at du er drittlei.. Har lov til det. Har ikke barn selv så klarer vel ikke å sette meg HELT inn i situasjonen din, men forstår deg..) Du får glede deg til ferien!:)

For en travel hverdag du har - og ikke noen å dele den med.

Tror du må unne deg å invitere noen venninner over på en film eller spille kveld. Så får du kost deg sikkelig og kan legge deg og føle at du har fått gjort noe annet enn bare det daglige. ;)

Huff, du takler det der MYE bedre enn hva jeg hadde gjort, jeg hadde helt ærlig ikke taklet at jeg ble overlatt så mye ansvar og plikter selv om det hadde vært pga jobben hans.... Ny jobb temelig raskt hadde nok blitt diskusjonstema hos oss ja hvis slik reising ikke var engangstilfelle ;-)

Så du er absolutt et bedre menneske enn meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...