Gå til innhold

Hvordan er formen - uke 25?

Vektbaby, prinsesse 07 + spire

Anbefalte innlegg

Hei jenter! :-)

Hvordan er formen til dere rundt uke 25?

Jeg begynner å kjenne meg sliten og tung selv om jeg ikke har gått mer opp i vekt enn normalt. Jeg stort behov for søvn og er også kvalm til tider. Bortsett fra dette begynner bekkenløsningen å bli mindre plagsom og jeg kan gå tur og bevege meg som normalt, hærlig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9597756-hvordan-er-formen-uke-25/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i midten av uke 25, termin 5 oktober. Alt bra med meg og formen. Kanskje litt trøttere igjen, ellers lite plager. Ikke kvalm, ikke varm. Men får litt vondt nedover rumpa når jeg er for mye i aktivitet og kynnere av og til, selv om dette har gitt seg mye. Babyen sparker mange ganger daglig og det er hærlig! Har det veldig bra :-D

Her er formen også upåklagelig! :o) er så utrolig gla for det..

Har nesten mer energi enn vanlig, men trenger søvn. Er mye våken på om natten, vanskeligere å finne behagelig stilling, magen begynner å bli i veien :o)

Jobber 100% som sykepleier på sykehus + at jeg faktisk har overskudd til å jobbe ekstra! Hadde ikke forventet at formen skulle være så bra... Må nyte det mens det varer, formen holder neppe på samme måte til termin ;o)

Hei. Jeg skal heller ikke klage om dagen.Formen er bra den bortsett far litt vond rygg og endel kynnere. Blir jo litt ekstra trøtt også men det følger med. Jeg jobber 80 % som sykepleier(20 % sykemeldt). Dette går foreløpig bra :)

Vi får bare nyte det så lenge formen varer og vi ikke er for tunge .

Hei!

Enda en sykepleier som går i uke 25 nå :) Kan ikke klage på formen jeg heller, det går helt greit etter forholdene, men å jobbe full 100 % kan jeg bare drømme om nå.. til tross formen. På ortopedisk avd er det sjelden tid til å spise, for å ikke snakke om pause eller sette seg ned en gang, så jeg er 40 % sykemeldt og kommer til å fortsette sånn helt til jeg skal i permisjon. Men ellers har vi det helt ok, både jeg og den lille jenten som skal komme 7.okt ...:)

Annonse

Her er formen stort sett fin. Ble 100% sykemeldt forrige uke da, frem til jeg går på ferie, pga ekstrem høy hvilepuls og blodtrykk høyere enn normalt til tider, antagelig pga stress. Men kvalmen er endelig over og jeg er i fin form om dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...