Gå til innhold

Bekkenplager? Her er løsningen!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde veldig vondt i bekkenet, samma hva jeg gjorde, om jeg sto, satt eller lå så gjorde det vondt. Gikk veldig utover humøret!

Nå har jeg vært hos Naprapat 2 ganger, og er så si helt bra! Helt utrolig forskjell.

Så det vil jeg anbefale til alle med bekkenløsning. Ta dere en time eller to til Naprapat, mmmmm, heaven!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9597747-bekkenplager-her-er-l%C3%B8sningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei, så bra og høre at naprapat også hjelper, jeg har supergode erfaringer med kiropraktor. Har hatt perioder hvor korsrygg/bekken har låst seg fullstendig, men nå er jeg MYE bedre etter bare 3 behandlinger hos kiropraktor. Betaler 280 kr gangen.

Man får ikke henvisning til Naprapat ennå nei, men det kommer nok.

Det kostet 500,- Og da holdt det med å være der en gang! Jeg var der 2 ganger sånn for sikkerhets skyld...

Det er en mellomting mellom dyp massasje og litt knekking han driver med. Sinnsykt vondt mens han holdt på, men helt skjønnt ett par dager etterpå.

Jeg slenger meg på denne! Har hatt plager i rygg/ bekken i nesten 10 år, og ingen kunne finne ut hvorfor, og ingen behandling hos fysio eller kiropraktor hjalp. Så begynte jeg hos naprapat, og det var helt vanvittig forskjell! Denne behandlingen hjelper virkelig. I tillegg klarte han å finne ut at jeg hadde så mye smerter fordi jeg hadde en skjevhet i føttene.. Nå i graviditeten går jeg fast til han, og bekkenet holder seg sånn noenlunde på plass. Anbefales på det sterkeste! Det er dyrt, men de arbeider for at naprapatene også skal bli godkjente ift. refusjon.

• 1 måned senere...

Har også veldig gode erfaringer med naprapat..

Hovedforskjellene på fysioterapaut, naprapat og kiropraktor er følgende:

Fysio: konsentrerer seg mest om det muskulære..

Kiro: kan mest om sjelettet.. Kjent for å kunne knekke opp dette!

Naprapat: kan begge deler.. knekker som en kiropraktor, men masserer og knar som en fysioterapaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...