Gå til innhold

noken fra Ålesund over 30?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.

Jeg bor også i Åøesund og har fylt 30 år.

Fikk positiv test for en uke siden, med termin i begynnelsen av februar 08 og er veldig lykkelig - har ett barn fra før.

Jeg signerer med anonym siden jeg (ihvertfall ikke ennå) ønsker å bli "gjenkjent" via nicket mitt.

Annonse

No he ej vore på på ul!! Alt såg fint ut, terminen vart utsett til 29.11. so no får ej muligens nok et desemberbarn:-) Elles so e det mest truli ei jente, jordmor kunne ikkje sei noke sikkert, men såg ingenting som tyda på at det var en gut.

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg er gjerne med på treff fom midten av september, men jeg er i full jobb - og håper på å fortsette med det så lenge som mulig, så for min del må det enten være en rask lunsj eller etter arbeidstid.

Jeg følger med her inne og håper vi klarer å samle en kjekk gjeng som kan holde følge frem til termin.

Jeg har fortsatt kontakt med BIM gjengen siden sist jeg gikk gravid. Vi var en kjekk gjeng som koste oss stort sammen mens vi gikk gravide og som hadde ukentlige treff hele permisjonsåret. Anledningene til å treffes når vi gikk tilbake i arbeid minket selvfølgelig, men vi treffes fortsatt innimellom. Veldig kjekt.

Ha en fin dag.

• 3 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Hei Hei=)

vil dere bli med på treffet vårt??... lyspunktet hver onsdag kl 7. gruppa varierer i alder og termin=)

vi ligger mellom alderen 19-34 år. termin hver mnd til og med september/oktober. hadde sikkert vært kjekt for dem med termin litt ut på året å ha noen å fortsette treffet med;)

dere er i hvertfall velkommen hvis dere vil komme=)

• 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei! anonym over her og missmarita. Nokon av dykk som brukar å gå på treff?

Eg har lyst å begynne å gå på treff igjen, synes det var veldig kjekt å gå på treff sist eg var gravid.

Ser ut som det har brukt å vere treff på lyspunktet kl. 19 onsdagar. Nokon som vil vere med den 29?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...