Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 I dag bestemte lille Amalie seg for at nok er nok, nå vil jeg gå! Dermed så har hun gått i (nesten) hele dag :-D Legger seg fortsatt ned og krabber litt når det skal gå fort, og ser at hun blir tryggere når hun har noe å gripe tak i innen rekkevidde. Likevel har hun gått fra kjøkken til badet, til stuen. Fram og tilbake. Fram og tilbake 1 år 6 måneder og 16 dager gammel (Korrigert: -2 mnd og 9 dager). Det triste er at pappaen er borte på tur i helga. Amalie er såååå kjempestolt når hun kommer gående.
Gjest econia Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅ, så gøy! Gratulerer Vi venter fremdeles på de første skrittene, vel han tok et par for noen uker siden, men så stoppet det der. Men av og til slipper han seg og strekker armene i været, og prøver å klappe for seg selv. Det stolte blikket er der, før han detter ned på rompa. Han er 1 år og 5 mnd.
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Er så herlig Amalie begynte å slippe seg i april, men datt på rompa ganske fort. Midten av mai tok hun to-tre skritt mellom f.eks to stoler. Så plutslig stoppet det litt opp. Hun nektet å gå, selv om vi holdt henne. Til hun nå fant ut at dette kan jeg. Har gått i hele helga uten å holde i noe Er ikke selve gåingen som begeistrer meg på en måte, men å se på øynene og kroppsspråket hvor stolt hun er selv :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå