Gå til innhold

Kan noen hjelpe? Ang "blødning"


Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

I går da jeg satt på do så jeg at det plutselig var et par dråper frisk blod i trusen. Tørket meg, men kom ikke blod på papiret.

I dag har det også kommet et par dråper blod. Men ikke noe mer.

Er veldig lite blod det er snakk om så er ikke nervøs for SA. Har hatt SA før og det var noe helt annet!!!

Har ikke vondt i magen eller noe. Bare litt mensmurring i ny og ne og det er jo normalt når man er knappe 6 uker på vei.

 

Det jeg lurer på er om det er flere som har opplevd "blodspor" i trusa. Er det et tegn på at man skal ta det med ro? Eller gjelder det kun større blødninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også en liten blødning når jeg var ca 6 uker på vei, det varte i tre dager og så ga det seg.

Vet ikke om det er mye vits i å holde senga, akkurat, men det skader nok ikke å prøve å senke stressnivået litt. Hvis du har mulighet til å ta det litt med ro i helgen, kan det sikkert være lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en liten blødning i forrige svangerskap. Ble sykemeldt, tok det rolig en ukes tid, og har fått ei nydelig tulle:) Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Da jeg ble gravid for 2. gang ( 1 gang tok jeg abort) blødde jeg da jeg var i 6/7 uke.. jeg blødde som om det skulle vært mensen og ringte legen min og ho sa at om det er en SA som er på vei kommer den uansett om man tar det med ro eler ikke. Er det bare en blødning som ikke er så skummel er det ingen grunn til å ta det med ro da heller..

 

Så tidlig hjlper det ikke å ta det med ro unasett hva slags bløding det er. Der er svaret ejg har fått av både helsesøstre, lege og gynekolog..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar folkens:o) Hadde ingen blødninger i forrige svangerskap så dette er nytt for meg. Men, ser jo nå at det er veldig normalt å blød litt. Satser på at det går fint:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...