Plutselig_gravid Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Er i uke 6, men har ikke kjent noen tendenser til kvalme ennå. Heldigvis:o) Jeg var heldigvis lite kvalm i forrige svangerskap og husker utrolig nok ikke når jeg begynte å bli morgenkvalm da. Utrolig hvor mye man glemmer på 4-5 år ) Så når begynte dere å bli kvalme? Når kan jeg eventuelt regne med at jeg slipper unna kvalme?
Erisa* Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg begynte så smått å bli kvalm når jeg var 5+4, tror jeg (har fått justert termin, så alt er bare rot i beregningene mine...), men det ble litt verre i uke 8. Har hørt at uke 10-11 bruker å være de verste, men så langt har jeg ikke kommet enda, så det kan jeg ikke uttale meg om Jeg er 8+5 nå.
MonaIrenmor Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hei.. Jeg er 8+3 og er ikke begynt å bli kvalm enda... Håper jeg slipper
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei! Kvalmen begynte for alvor hos meg i uke 6, den begynner faktisk så smått å forsvinne nå, er 10 fullgåtte uker i morgen. I mitt forrige svangerskap var det ganske likt som denne gang, var kvalm og kastet opp i ett fra jeg var 6 uker og på dagen da jeg var 10 uker forsvant det som dugg for solen:-)Tror nok du slipper når du ikke har kjent noe særlig til nå. Krysser fingrene for det, fælt å være kvalm!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 ej vart kvalm i slutten av første måne å he år de i 1 å en halv måne no..må opp monge gonga om natta å slite me halsbrann i tilegg..ditta variera fra person te person, so kvalm kan du bli ka tid som helst ...du fe krysse fingrane for att du sleppe unda:)
Lykke-nr2 Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Kvamen meldte seg i uke 5 hos meg.... Er i uke 12 nå og den er nesten vekke, men jeg er fremdeles svak for mange lukter. Urettferdig nå midt i grill sesongen å ikke kunne nerme seg en grill eller en pølse..... Jeg har vel lært meg å kontrollere kvalmen og unngå det som gjør at jeg spyr! Et godt tips som har hjulpet meg veldig er ingefær kapsler som jeg kjøpte på helsekost butikken.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er 8+1 og ikke merket noe til kvalmen enda...
*Vetlis* Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Den beg allerede mellom el og IKM, merket det spes. når jeg sto å skulle vaske do, da beg. jeg å brekke meg som f....! Samme var det de to forrige gangene!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 Kvalmen kom i uke 7 hos meg. Er 8+6 idag, og fortsatt kvalm. Fikk beskjed av legen at den kunne være helt til uke 20. Ikke akkurat den beskjeden man vil ha. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå