Gå til innhold

Når begynte dere å bli kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 6, men har ikke kjent noen tendenser til kvalme ennå. Heldigvis:o)

Jeg var heldigvis lite kvalm i forrige svangerskap og husker utrolig nok ikke når jeg begynte å bli morgenkvalm da. Utrolig hvor mye man glemmer på 4-5 år :o)

Så når begynte dere å bli kvalme? Når kan jeg eventuelt regne med at jeg slipper unna kvalme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte så smått å bli kvalm når jeg var 5+4, tror jeg (har fått justert termin, så alt er bare rot i beregningene mine...), men det ble litt verre i uke 8.

Har hørt at uke 10-11 bruker å være de verste, men så langt har jeg ikke kommet enda, så det kan jeg ikke uttale meg om :)

Jeg er 8+5 nå.

Skrevet

Hei..

Jeg er 8+3 og er ikke begynt å bli kvalm enda...

Håper jeg slipper

Skrevet

Hei!

Kvalmen begynte for alvor hos meg i uke 6, den begynner faktisk så smått å forsvinne nå, er 10 fullgåtte uker i morgen. I mitt forrige svangerskap var det ganske likt som denne gang, var kvalm og kastet opp i ett fra jeg var 6 uker og på dagen da jeg var 10 uker forsvant det som dugg for solen:-)Tror nok du slipper når du ikke har kjent noe særlig til nå.

Krysser fingrene for det, fælt å være kvalm!

Skrevet

ej vart kvalm i slutten av første måne å he år de i 1 å en halv måne no..må opp monge gonga om natta å slite me halsbrann i tilegg..ditta variera fra person te person, so kvalm kan du bli ka tid som helst ...du fe krysse fingrane for att du sleppe unda:)

Skrevet

Kvamen meldte seg i uke 5 hos meg....

Er i uke 12 nå og den er nesten vekke, men jeg er fremdeles svak for mange lukter.

Urettferdig nå midt i grill sesongen å ikke kunne nerme seg en grill eller en pølse.....

Jeg har vel lært meg å kontrollere kvalmen og unngå det som gjør at jeg spyr!

Et godt tips som har hjulpet meg veldig er ingefær kapsler som jeg kjøpte på helsekost butikken.

Skrevet

Jeg er 8+1 og ikke merket noe til kvalmen enda...

Skrevet

Den beg allerede mellom el og IKM, merket det spes. når jeg sto å skulle vaske do, da beg. jeg å brekke meg som f....! Samme var det de to forrige gangene!

Skrevet

Kvalmen kom i uke 7 hos meg. Er 8+6 idag, og fortsatt kvalm. Fikk beskjed av legen at den kunne være helt til uke 20. Ikke akkurat den beskjeden man vil ha. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...