Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er jammen meg stolt.

Min første blogg der inne og den kom på forsiden... *gliiiise*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett så mye på bloggene der før, men tenkte å lese din nå. Hva ser jeg etter? Overskrift eller noe?

Skrevet

Under "lesernes vg" ligger den med overskriften "tøff i trynet"

Skrevet

Kjempebra skrevet:) Så enig så enig:)

Skrevet

Særiøst du sliter !!

Skrevet

LOL = ) Bare jeg som KØDDER med deg snuppa... Dritbra å havne på forsiden da = ) = )

Skrevet

Umiddelbart, før jeg fikk scrollet helt ned så tenkte jeg, at ja, der er en av de jeg skrev om:p Haha...

Skrevet

Go Tilla, Go Tilla:-D

Det er virkelig sant det der. Tror det gjelder DiB spesielt egentlig.

Nå har jeg vært litt på nybaktmamma.com i det siste for å hente inspirasjon til huset vi har kjøpt, og har pr dags dato tilgode å lese noe negativt eller nedlatende.

Skrevet

SpiseLise!

Først og fremst; HEI!

Hvordan går det så med huset?

Og så, jo det er et DiB/BiM fenomen, men ikke utelukkende. VGB er egentlig ikke noe bedre det heller.

Og det første som skjedde på skravle når jeg la ut dette innlegget var selvfølgelig at noen bare måtte "klage" litt;) Hihi...

Skrevet

HEIHEI:-D

Haha, må sjekke ut det på skravle når jeg har skrevet ferdig her:-)

Nei, det er nok ikke bare her. Har ikke vært på VG, men har iallefall funnet ut at NB er trivelig som bare rakkern;-)

Huset får vi ikke flytte inn i før om en mnd. Hadde overtakelse på den "gamle" leiligheten i dag, så i mellomtiden bor vi hos moren min. Heldigvis, for alle involverte, er hun på ferie denne mnd. Ellers kunne det fort blitt Jerry Springer tendenser, hehe;-)

Neida, ikke riktig så ille. Men det er kjekt å slippe å bo oppå moren sin i en måned!

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Jo bra med oss.Nytt hus er noe drit, må jo pusses opp i alle bauger og kanter. Jeg er ikke halvferdig med å pakke ut enda, så hvordan det blir når jeg faktisk tar frem malingsbøtta, det er jeg ikke sikker på:P Hehe...

Jerry Springer, hvor ble han av... Kanskje på ferie med moren din?! :P

NB har jeg faktisk ikke vært innom, kanskje jeg skulle titte litt. Er medium lei av DiB om dagene, to solstråler og så er det klin dødt her jo... Hehe.

Skal du pusse opp mye?

Skrevet

Hahahhahah, synes jeg ser dem:-D Jerry og mamma, liksom.

Nei, faktisk så er det ikke noe som MÅ gjøres. Jeg bare setter litt på "tar-det-i-morra-lista". Det er egentlig et funkishus, men de forrige eierne har utsmykket det med diverse 90-talls finesser. Så det gjelder liksom å få det tilbake til scratch sakte men sikkert.

Har dere flytta på nytt igjen??? Har fått det for meg at dere flytta inn i nytt hus for et års tid siden eller no sånt? Vet ikke hvorfor, men det har jeg sett for meg på et vis.

Skrevet

Jeg vil bare slenge inn at jeg lenge har stusset over disse personen,som sitter her inne og tar i mot råd ang medisinske ting.Sitter her og forteller at poden er så og så dårlg og at der berkymret,bør de kontakte lege???Hvis de er bekymret,hvorfor ikke ta kontakt med lege med en gang.

Så er det de som sier at de er leger,sykepleier osv og har greie på dette og de bare kan roe seg ned,noe det virker som mange gjør,men hvordan kan en stole på at en et menneske enn aldri har møtt,er den de gir seg ut for å være.Folk en møte kan jo lure en trill rundt,hvis de bare er gode løgnere nok.

Skrevet

Vi har ikke flytta før vi (unntatt den lille svippen vår til DK:p)

Nå har vi flyttet inn i barndomshjemmet mitt, som ikke er blitt pusset opp på nesten 20 år og ikke vedlikeholdt på ca 7. Så her er det mye som trengs:( Sukk...

Funkis er kult!

Mamma til stor og liten; mye rart ute og går... Blir tidvis forferdet, andre ganger bare oppgitt...

Skrevet

Åååå... Barndomshjemmet! Det er det ENESTE som kan få meg til å flytte fra huset vi nå har kjøpt... At barndomshjemmet mitt kommer for salg altså! Heldig du:-)

Nåh, da har jo jeg misforstått fullstendig. Trodde dere flytta i "nytt" hus for leeenge siden. Da må dere ha lykke til med oppussingen, dere får ta den tiden det tar! Det skal vi i allefall! Og hvis du trenger tips, anbefaler jeg NM på det sterkeste:-) Vi snakkes:-D

Skrevet

For en deilig og forfriskende debatt du satte i gang der, Tilla. Er helt enig i det du skriver. Jeg har ikke vært så mye her inne på DiB, men var en del inne på Barn i magen. Jeg husker et tilfelle (som jeg også har tatt opp før en gang) hvor en jente la ut et innlegg med overskriften "spontanabort er ikke så vanlig" eller noe i den dur. Hun var en nervøs, nygravid ung jente som bekymret seg for å spontanabortere som alle andre gravide. Og du skulle sett som "mobben" kastet seg over henne! Det var innlegg opp og ned med hvor mange ganger tanten deres hadde abortert osv. De skremte jo antagelig vettet av henne. Javel- det er relativt "vanlig" å spontanabortere, men de trengte da vel ikke angripe henne verbalt på den måten fordi? Og ja- anonymknappen ble flittig brukt.

Skrevet

Takk takk:)

Jeg har virkelig ikke forståelse for hvorfor man benytter seg av det godet en anonymknapp er på den måten, men skitt au.

Husker forøvrig innlegget du nevner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...