Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Uff jeg har litt angst for slike toaletter,hvordan funker det og blir det lukt osv?
Rusketuska Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hehe...)) Spørs hvor mye, og ikke minst HVA du bruker den til da ) Vi bruker som regel bare den om nattan, og da spyler man alltid med en spesiell væske som følger med, slik at det ikke lukter... ( vi bare tisser der!!) Jeg er "do-tømme-nekter" ) og bruker da som sagt doen minst mulig, men nei, det lukter ikke, så lenge man bruker den som man skal ) Og væsken som følger med m.m.
Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 he,he,he det e rgodt det er flere som er 2do tømmer nektere" :-).Uff jeg går ikke på slikt uten at det er NØD tror jeg.Men temkte på barn da...Skulle vel ha innstallert fast do i vogna,men koster penger og det er vel ikke så veldig stor forskjell kansje...
Rusketuska Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Tømmes må de jo uansett, så er nok ikke store forskjellen nei Vi har 2 forskjellige campingvogner ( eller mine foreldre har, som vi pleier å låne, og svigerforeldrene har) To forskjellige doer ( gammel og ny) men like "ille" å tømmes ) Nå er det ikke jeg som tømmer disse da. Men ungene har gjort "andre ting" på disse og, og skulle de bæsje om nattan f.eks. så er det ingen lukt om morgenen likevel Men, "do-væske" må man bruke da )
Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 ja,bæsj må være i nøden altså.Og jeg har panikk for andre som har brukt den.Så den som fulgte med vogna vi kjøpte tror jeg skal sendes med søppelbilen og heller kjøpe ny som bare VI skal bruke.Er helt teit å være slik,for vi går jo på offentlige toaletter,men jeg kjenner jeg blir kvalm av å tenke på det....UGHHHH :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå