Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 hun får mors melk og mme, pga jeg hadde åpnesår på brystene... jeg var kjempe forkjølet nåe jeg fikk henne kan det være at hun er blitt smittet av meg???
*Sjokomelk* Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 slik var min også , jeg fikk helt panikk.. kjøpte meg nesesuger på apoteket ( den er genial) også noen saltvannsdråper , det gikk over av seg selv
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Det er helt normalt atd e er snørrete en stund i starten;) Nesa er ikke vant til å puste annet enn vann og det blir jo en overgang til luft;) Drypp med mm eller saltvanns dråper det hjelper! Nesesugeren er også genial, men her i huset ble det mest til besvær....brukte den bare i ekrteme tilfeller.. Det går over av seg selv etterhvert. Og de får puste..:=)
*Sjokomelk* Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 jupp han nøs hele tiden , sånne små søte ! hehe
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Ja masse;) Helt normalt det også! Tegn på at systemet begynner å fungere rett og slett;)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 takk nå ble jeg litt roligere )) man blir jo litt engstelig da... de er jo så små og nusselige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå