Gå til innhold

Da blir det KS på meg:-)

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg vite at gutten vår skal komme til verden på keiserlig vis! Han har festet seg med rumpa i bekkenet og er ikke til å flytte på (mislykket vendingsforsøk på tirsdag). Bekkenet mitt er for trangt til setefødsel så da var valget om ks veldig enkelt.

Så om 9 dager (25.juni) blir vi foreldre til verdens skjønneste prins:-)

Helt herlig at avgjørelsen er tatt slik at vi nå kan nyte den siste tiden, slappe av og kose oss.

Pjokken blir storebror- vi møtes vel på barselavdelingen tenker jeg? ;-)

Ha det herlig jenter:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9596780-da-blir-det-ks-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du Nikken! Men så bra da:-) Jeg mener, deilig å slippe å forholde seg til så mye liksom. Nå VET du når du får se den lille pjokken din heldiggris! Så får vi se hva som skjer med meg på mandag på vendingsforsøket... kanksje jeg også kommer hjem med en dato:-) eller baby.. he he. de sa at det var fare for at fødselen ble satt i gang!!

Nyt dagene nå da, og lad opp batteriene:-)

Hei Nikken!

Saa greit at du vet hva som skjer da, og at du slipper aa ta avgjoerelsen selv! Enda en av juliklubben som feirer foer tida :-))

Vi maa faa se lillegutt naar dere er klar! Og lykke til saa masse med keisersnittet, hvis vi ikke sees foer den tid!

Klem

...Og på meg! Jeg har vært på SuS i HELE dag, mye venting og frem og tilbake. De ville ikke prøve å snu babyen likevel pga lite fostervann, så jeg fikk ct scanning for å sjekke bekkenmålene. Jeg ble utrolig letta da legen kunne ta avgjørelsen for meg; det blir ks pga for trangt bekken. Datoen får jeg tilsendt i posten, men det blir i uke 27! Veeeeldig rart å vite akkurat når jeg får se min lille skatt (selv om ting selsagt kan skje før da...)!

Annonse

Heisann Beibiboom!

Helt utrolig snålt at vi skulle få så like opplevelser.... Fra å ha tenkt vanlig fødsel, fødeloftet m.m til at alt blir snudd på hodet! ved at vi har babyer som ligger i seteleie som ikke kan snus på og at vi har for trangt bekken til setefødsel så det blir KS på oss begge... Vi har noen unike babyer:-) De sier jo at det kun er ca 3-4% som ligger i seteleie ved termin og tenkt at det skulle være våres babyer! He he...

Vi syntes det var så godt når avgjørelsen om KS ble tatt og vi slapp å tenke mer, ble helt tullete i hue av det. Nå slapper vi av, koser oss og nyter permisjonstiden! Samboeren min fant ut at han kunne ta ut fødselsperm 2 uker før termin så han har startet perm i dag. Godt å få noen dager sammen før Knerten kommer. Kiler godt i magen når vi tenker på at det kun er ei uke til vi skal rundkose han og nyte synet av verdens skjønneste gutt:-)

Lykke til Beibiboom og alle julimammaer!

Klem

Lykke til med keiserlig fødsel Nikken og babyboom. Litt rart at dere begge to skulle oppleve det samme. 2 stk ut av juliklubben i stavanger som begge har seteleie og for lite bekken. Hva er oddsene for det?

Da blir vel du Nikken nr to og neste mann ut av stavanger jentene!

Lykke til jenter! Gleder meg til å se babyene!

)O(

Annonse

Heihei!

Lykke til både Nikken og babyboom!!! Spennende blir det for dere begge!

Håper vi kan få til møte når alle de små nurkene har kommet til verden, hadde vært veldig kjekt! Fikk ikke med meg sist treff og er lei meg for det men satser på at det blir flere som nybakte mammaer!

Lykke lykke til nok en gang!!!

Kariklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...