Gå til innhold

November: Noen som vet hvordan det går med Lucky7?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ;-)

Går litt bedre nå. Bf ble anmeldt for trusler m.m. 10.mai. Etter det var det en episode hvor bf oppsøkte oss på gaten og vi måtte søke hjelp hos politiet. Da var han så dum at han fulgte etter oss helt inn i politivakten. Så da fikk han seg en skikkelig advarsel fra politiet med klar beskjed om å ikke ta kontakt med oss og ikke komme hjem til oss. Hvis han vil oss noe må han gå via politiet. Etter det har det blitt slutt på alle truslene. Enn så lenge. Han har vært inne til avhør nå og. Jeg ble spurt om jeg ville trekke anmeldelsen tilbake,-det sa jeg helt klart nei til. Men sa jeg var villig til å gå i konfliktrådet for å prøve å løse ting. Så nå er det bare å vente på innkalling der.

Ellers så vurderer jeg veldig sterkt å flytte til en annen kant av landet for å umuliggjøre enhver form for samvær for han. Men det vil jo gjøre det mer vanskelig for meg selv å ha samvær med flere av mine egne barn. Så det er ingen lett avgjørelse å ta.

 

Men frem til konfliktrådet har vi i hvert fall en liten pustepause nå :-)

 

lucky7 -klarte ikke holde meg borte permanent nei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg:):):):). Håper det løser seg for deg! - og at du "stikker" innom av og til.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det. Er for slitsomt å gå slik som dette.

 

Var så fint å se at noen savnet meg her :-) Det varmet. Er ikke så mye innom som før, men dukker opp innimellom. Både anonym og med nytt nick ;-)

 

 

lucky7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...