Gå til innhold

Ang. Inlegget om og ta med baby på rockekonsert med høreklokker på seg... Hva med..

Anbefalte innlegg

.. dem som er motor intressert og holder på med bilcross og sånt da?

Er det galt og ta med baby på det også da bare fordi det bråker liksom?

Nei vet du vad, at høreklokker er laget av en grunn. Og de finnes jo laget til baby, så hvorfor ikke bruke det?

Man kan jo ikke skjerme babyen fra allt bare fordi det er litt bråkete. Så lenge ikke det er vondt for babyen på noen måte og babyen koser seg så ser jeg virkelig ikke noe galt i det.

Fortsetter under...

Ok så da mener du at dersom man skal reise på en familie festival med barna sine som kanske er litt eldre, da må man ha barnevakt på babyen? Og hvis man skal på bilcross fordi det er noe man har som hobby og bruker fritiden på, da kan man ikke ta med babyen fordi andre folk skulle se ned på en?

Alt bråket på bilcross og slt støvet!!!! Ville ikke ta med babyen min dit nei. Men er enig i at de ikke kan og SKAL skjermes for alt. Men det er lov å vise skjønn. Noen interesser bør man vente med til barnet er litt eldre!

Annonse

støvet er ikke så fryktelig plagsomt i publikumsområdene på disse stedene, så akkurat det argumentet kjøper jeg ikke for babyen sin del altså.. da må det være MINST like ille å ta med babyen på tur i Oslo by, eller hvilken annen småby som helst. babyer har bare godt av å oppleve mamma og pappa i sosiale sammenhenger også, ikke bare trygt i sofakroken.

Vet du hva? Jeg skjønner ikke hva en baby skal på en rockekonsert! Dersom man velger å bli mamma og pappa, så må man forstå at man ikke få med seg alt! Syns det er greit å tenke som så at man skal venne barna til å bli med på ting som familien gjør. Men syns det blir for dumt med de som absolutt på død og liv skal gjøre ALT de gjorde før de fikk barn, og unnskylde seg med at man skal gjøre barna vant til å bli med på slike ting.

Jeg fatter ikke hvorfor foreldre vil ta med en baby på rockekonsert jeg da..men det er nå meg. Når jeg ble mamma, så måtte jeg kutte ned på mye av det sosiale med venner. Sånn er det bare. Det er selvsagt viktig å være sammen med venner. Men får man barn må man nesten prioritere!

Hadde jeg vært i en slik situasjon, ville jeg enten fått barnevakt. Eller vært hjemme!

Jeg er så hjertens enig!!! Takk!

Mener ikke at man skal forandre på alt man gjorde før, men noen ting bør man vente med til barna blir eldre. Man bør prioritere for barna sin skyld når man har valgt å bli foreldre. Det er nå i hvert fall min mening.

Ja men hvis man har eldre barn og har lyst og ta dem med på en familie festival da? Skal man ikke kunne gjøre det da bare fordi at man haar en baby? Skal man da være nødt til og ha barnevakt på babyen for og reise på noe sånt med de andre barna?

Annonse

Jepp! Det er enkelte ting man ikke alltid kan gjøre. Jeg har ikke sett kjæresten min på over et år nå, og kan ikke reise og besøke han nettopp pga at jeg har en baby! Når Daniel blir større, så kan vi reise dit, men når vi da får flere barn, så må vi vente til de også blir større før vi kan reise dit..

Kan da ikke være hysterisk heller da.

Skjønner ikke folk idag som ikke kan ta med barna på noe som hellst bare fordi det, bråker/støver og lignende. Barna er ikke lagde av porselen heller da.

Kan man ikke ta med en baby på tivolli heller da?

Akkuratt. Er jo forskjell på festival og festival.

Men så var det ikke det dette inlegget handlet om egentlig heller da.

Jeg lurte på hvordan det steller seg med andre bråkete ting. Foreksempel bilcross og tivolli. =)

Vet du.. jeg syns ikke det er riktig å sammenlikte tivoli med rockekonsert. Det er to heelt forskjellige ting. På en rockekonsert er det høy musikk, ikke barnevenlig ikke minst masse fyll. Ikke en trygg plass for små barn. Og er de feks. 3 år, er det enda værre syns jeg. For da ser de, og følger med på aalt som skjer. De kan bli veldig usikre og redde! Babyer ser også på de voksnes oppførstel veldig tidlig. De "senser" og kan lett føle seg usikre.

Drar man på et tivoli, er det ikke fyll, det er barnevenlig og lagt opp for nemlig barn.

For det første så var ikke dette inlegget om rockefestivaler. Det var om andre ting som bråker like mye. Foreksempel bilcross. (og nå også tivolli)

Les hovedinlegget ordentlig før dere svarer kanske.

(for det første så var den festivalen i det andre inlegget en familiefestival, og for det andre så driter jeg egentlig i festivalen. Jeg er intressert i de andre tingene. Skjønner?)

For det første skrev du rockekonsert i overskriften din.

For det andre, sier du ingenting i hovedinnlegget om tivoli eller barnefestival/familiefestival.

På et tivolli er det minst like bråkete, det støver masse, og jo det er fulle folk på tivolli. Så hvis du tenker deg om så er det jo like "ille" med tivoli som foreksempel bilcross. Og det var bilcross denne tråden handlet om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...